شهردار تبریز در دومین نشست خبری ؛

مهمترین و شاخص ترین پروژه شهرداری در سال آینده، بازگشت سرمایه گذاران به تبریز است

مهمترین و شاخص ترین پروژه شهرداری در سال آینده، بازگشت سرمایه گذاران به تبریز است

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : شهردار تبریز از پیش‌بینی اجرای ۱۰ پروژه بزرگ عمرانی در سال آینده خبر داد: تلاش داریم این پروژه‌ها طی سال آینده آغاز شده و به اتمام برسد.

 

یعقوب هوشیار در دومین نشست خبری خود در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شاید مهمترین و شاخص ترین پروژه شهرداری در سال آینده، بازگشت سرمایه گذاران به تبریز است.

 

هوشیار از تلاش برای رفع موانع سرمایه گذاری در تبریز خبر داد و افزود: خوشبختانه استاندار آذربایجان‌شرقی نیز در این خصوص پیشرو است و سال بعد، سال اجرای پروژه‌های سرمایه گذاری خواهد بود.

 

وی گفت: ۷۷ پروژه شهری بلاتکلیف در تبریز وجود داشت که مورد بررسی قرار گرفته اند که یا تعیین تکلیف شده و خلع ید شوند و یا آغار بکار کنند.

 

شهردار تبریز از تدوین دو هزار پروژه اجتماعی خبر داد و افزود: این برنامه‌ها توسط گروه های مرجع مختلف طرح ریزی شده تا مرجع و منبعی برای سالهای آتی باشد.

 

هوشیار افزود: قصد داریم مشکلات موجود در دور سوم قرارهای خدمت با حضور خبرنگاران مستندسازی شود و به عنوان سند و بررسی برای سال آینده باقی بماند.

 

شهردار تبریز تصریح کرد: بودجه سال ۱۴۰۲ در سه سطح تدوین خواهد شد که شامل سطح نخست محلات و ناحیه ای با پروژه‌های ناحیه محور، منطقه محور و در نهایت پروژه های بزرگ شهرداری مثل صاحب آباد و فیبر نوری است که توسط شهرداری تبریز انجام می یابد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع زیباسازی شهری اشاره کرد و گفت: زیباسازی از حوزه های اولویت دار شهر تبریز طی سال آینده خواهد بود و بر همین اساس زیباسازی ورودی های شهر نیز در دستور کار قرار دارد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید