کد خبر: 391088
۰
۰
نسخه چاپی

پیگیری موضوع حواشی ایجاد شده در یک باشگاه غیرمجاز فوتبال مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی اکبر هاشمی جواهری در خصوص شایعات و حواشی پیش آمده در فوتبال خراسان رضوی اظهار کرد: همچنین پس از مطرح شدن خبر اولیه دستور داده شد حراست اداره کل ورزش و جوانان به دقت تمامی ابعاد موضوع را مورد تحقیق و بررسی قرار دهد تا صحت و سقم و ابعاد آن مشخص شود و در مبارزه با فساد ذره‌ای کوتاه نمی آییم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: تا به امروز کوتاهی‌های متعددی از هیأت فوتبال استان مشاهده شده که اگر این موضوع نیز در بررسی‌های ما مورد تأیید قرار بگیرد، مسلماً با عوامل دخیل در ماجرا برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

و ی بیان کرد: جامعه ورزش جامعه سالمی است و نباید برخی رفتارهای احتمالی را به پای تمامی جامعه ورزش نوشت. از روز اولی که وارد شدیم موضوع سالم سازی ورزش خراسان را مدنظر قرار دادیم و در این موضوع با کسی مماشات نداریم و اگر تخلف محرز شود شک نداشته باشید که به شدیدترین شکل برخورد می‌کنیم.

هاشمی جواهری درباره انتشار خبر فعالیت بدون مجوز این باشگاه و حضورش در مسابقات نیز گفت: این موضوع از موارد مهم و در حال بررسی است. و اینکه باشگاهی بدون مجوز چگونه در مسابقات شرکت کرده است تخلف آشکار است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید