کد خبر: 391520
۰
۰
نسخه چاپی

اعظم درستی: به کسب عنوان قهرمانی امیدوار هستیم

به گزارش اقتصادآینده نیوز لیگ دسته اول تکواندو بانوان ایران فردا چهارشنبه با برگزاری ۹ دیدار به پایان می‌رسد و تکلیف تیم‌های برتر این دوره از مسابقات مشخص می‌شود.

تیم تکواندو پارت نوین که اولین حضور خود را در این مسابقات تجربه می‌کند، با هدایت سرمربی پیشین تیم ملی نونهالان و در اختیار داشتن جوانانی با آتیه تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و پس از صعود از مرحله مقدماتی و موفقیت در هفته‌های اول و دوم از دور نهایی، حالا به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی وارد هفته پایانی می‌شود.

اعظم درستی در همین مورد به خبرنگار مهر گفت: تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته‌ایم و با کمک همکارانم در کادر فنی و تلاش جوانان با انگیزه تیم تلاش می‌کنیم تا به خواسته خود که رسیدن به کسب یکی از عناوین برتر این مسابقات است دست پیدا کنیم. خدا را شکر همه اعضای تیم شرایط خوبی دارند و ان شاالله با همت بازیکنان و کادر فنی به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی تیم پارت نوین در ادامه اظهار کرد: به دلیل تقسیم ملی پوشان در تیم‌های مختلف و حضور جوانان با انگیزه در تمام تیم‌ها، سطح فنی این دوره از رقابتها بالا بود و تقریباً هر شش تیم شانس رسیدن به سکوی قهرمانی را دارند. تیم جوان ما نیز در این دوره از رقابت‌ها پرتلاش نشان داده است.

وی در مورد توجه کادر فنی به مبارزات تکواندوکاران و احتمال دعوت برخی از آنها به اردوی تیم ملی گفت: مطمئناً کادر فنی تیم ملی با در نظر گرفتن این نکته و رصد کردن مسابقات انگیزه بازیکنان را برای حضور در تیم ملی بالا می‌برد و این می‌توان یک نکته مثبت برای تکواندو بانوان باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید