کد خبر: 391736
۰
۰
نسخه چاپی

اولین آکادمی استانی نان در خوزستان راه اندازی می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز شهرام ملایی هزاروندی ظهر امروز چهارشنبه در نشست با «امید جهان نژادیان» مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تعاملات و همکاری‌های صورت گرفته در سال‌های گذشته میان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان اظهار کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای در ساختار نظام آموزشی کشور جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای می‌تواند فرد را برای احراز شغل و حرفه کسب و کار آماده کند یا کارایی و توانایی را در انجام شغل افزایش دهد.

وی عنوان کرد: یکی از رویکردهای اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده متقابل از ظرفیت‌های شرکای اجتماعی و ذی‌نفعان مهارتی به شمار می‌رود و اداره غله و خدمات بازرگانی از اولویت‌های راهبردی برای پیشبرد اهداف مشترک سازمانی است.

وی، آمادگی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان را در راستای راه اندازی اولین نمونه آکادمی استانی در خوزستان برای بالا بردن کیفیت نان در استان اعلام کرد.

جهان نژادیان، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در این نشست با اشاره به اهمیت آموزش مهارتی بیان کرد: خوزستان با وجود داشتن ظرفیت و پتانسیل‌های متعدد اما در حوزه زیر ساختی ضعف‌های مشهودی دارد که در حوزه آرد و نان و کیفیت نان هم این ضعف به چشم می‌آید.

وی با تاکید بر اینکه به دنبال بهبود کیفیت نان در خوزستان هستیم، افزود: در این مسیر نقش اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان بسیار پر رنگ است چرا که ما به آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای نیازمند هستیم.

جهان نژادیان عنوان کرد: ما می‌خواهیم اولین نمونه آکادمی استانی در خوزستان ایجاد شود تا بتوان نان خوب را به مردم ارائه داد.

وی گفت: در این آکادمی علاوه بر پخت نان‌های مختلف نیز آموزش‌های مرتبط مطابق استانداردهای آموزش فنی و حرفه‌ای به نانوایان و متقاضیان جواز کسب نانوایی ارائه و گرفتن پروانه کسب نانوایی منوط به اخذ گواهینامه فنی و حرفه‌ای خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید