کد خبر: 391860
۰
۰
نسخه چاپی

دیدار صمیمانه مدیر کل سیاسی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهید جواد کاظمی لاری

مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهید جواد کاظمی لاری دیدار کردند.

دیدار صمیمانه مدیر کل سیاسی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان با خانواده معظم شهید جواد کاظمی لاری

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، دکتر جواد قناعتی مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس به اتفاق داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری، احمد علمدار و احمد دلاور معاونین فرمانداری، سرهنگ یوسفی فرماندهی انتظامی لارستان و جمعی از روسای ادارات شهرستان با خانواده معزز شهید جواد کاظمی لاری دیدار نمودند.
در این دیدار صمیمانه مدیر کل سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس ضمن تجلیل از صبر، ایثار و فداکاری‌های خانواده معظم شهیدان در سخنانی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا به ویژه والدین برای مسئولان روحیه بخش و موجب پشتگرمی جهت تلاش و فعالیت بیشتر است.
جواد قناعتی دیدار با خانواده‌های شاهد و ایثارگر را روحیه بخش دانست و اظهار کرد: احترام جامعه نسبت به خانواده‌های شهدا به ویژه والدین این بزرگواران نشان می‌دهد که ملت ایران زنده و قوی است و پای عهد و آرمان خود نسبت به انقلاب و ارزش های اسلامی ایستاده است.
فرماندار ویژه لارستان هم گفت:  امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خانواده شهدا هستیم.
داریوش دهقان افزود: شهداء سرمايه‌هاي هميشه ماندگار نظام مقدس جمهوري اسلامي هستند و ادامه دادن راه و پياده كردن اهداف والاي آنان در جامعه بزرگترين تكليف ماست.
وی با تاکيد بر اين که خون پاک و مقدس شهيدان ضامن امنيت و آسايش کنوني مردم جامعه است در توصيف جايگاه ارزشمند شهيدان بیان داشت: شهيدان در بهترين لحظات زندگي خويش با دل کندن از همه تعلقات دنيوي به سوی معبود خود پرواز کردند و رسم عاشقي را به ما آموختند و با معامله با حق، جاودانگي را براي خويش به ثبت رساندند.
در ادامه خانواده شهید جواد کاظمی لاری نیز به بیان خاطراتی از فرزند شهیدشان پرداختند.
مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان در ادامه به رسم ادب و احترام از خانواده شهید جواد کاظمی لاری تجلیل کردند.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه لارستان، شهید جواد کاظمی لاری فرزند عبدل متولد 5 آذر 1345 در تاریخ 10 فروردین ۱۳۶7 در عملیات غرور آفرین والفجر 10 در خرمال عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمده است. روحش شاد و یادش گرامی باد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید