کد خبر: 391882
۰
۰
نسخه چاپی

۱۰شب کاروان عاشقی در میامی برگزار می‌شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمد عزیزی صبح پنجشنبه در جلسه کمیته ستاد دهه فجر میامی به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه برای ایام الله دهه فجر سال جاری برنامه‌های خوبی تدوین شده است، بیان کرد: امید آفرینی و جهاد تبیین و خدمات رسانی در روستاهای شهرستان در زمره اولویت‌های برنامه‌های این ایام در میامی است.

وی با بیان اینکه در این راستا ویژه برنامه ۱۰ شب کاروان عاشقی طی ایام الله دهه فجر در شهرستان میامی برگزار خواهد شد، افزود: محفل انس با قرآن و جشن‌های انقلاب اسلامی در زمره دیگر برنامه‌های شاخصی است که طی این ایام در میامی برگزار خواهد شد.

امام جمعه میامی خواستار برنامه‌ریزی برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های دهه فجر سال جاری شد و بیان کرد: دهه فجر سال جاری با تمام سال‌ها حتی از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون متفاوت است لذا طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ویژه برنامه‌های امسال باید متفاوت باشد.

عزیزی با بیان اینکه هر آنچه در توان داریم می‌بایست در موضوع فضا سازی و اجرای برنامه‌های دهه فجر به میدان بیاوریم، بیان کرد: اعضای ستاد دهه فجر در تمام نشست‌ها و برنامه‌ریزی‌ها، مشارکت جدی و کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه کشورمان از یک اغتشاش سه ماهه عبور کرده و امروز در حال تنفس است، بیان کرد: ایام الله دهه فجر امسال اهمیت بسیاری دارد زیرا شاهد هستیم که غربی‌ها میلیاردها تومان هزینه کردند تا نقطه‌ای سیاه در کشورمان پدید بیاورند که دلیل آن هم مرگ یک خانم بود اما ملت ما نشان دادند که با این موضوعات همراه نیستند لذا ما در دهه فجر وظیفه داریم تا نشان دهیم که مردم ما به چه بصیرتی با دشمنان همراهی نکردند.

امام جمعه میامی با بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر توسط ادارات نیز پیگیری و بررسی شود، تاکید کرد: ما باید تمام توان را در این دهه بگذاریم تا یک دهه فجر با شکوهی داشته باشیم همچنین مسئولان از هم اکنون برای راهپیمایی بزرگ مردم میامی نیز در روز ۲۲ بهمن برنامه‌ریزی داشته باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید