کد خبر: 392116
۰
۰
نسخه چاپی

دشمنان با تحریم نهادهای فرهنگی به جایی نمی رسند

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندرعباس اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر را تحریم کردند که تا به حال سراغ نداشته ایم نهاد فرهنگی را تحریم کنند اینها می‌خواهند به جنگ امر به معروف و نهی از منکری بیایند که فلسفه قیام امام حسین (ع) و از اصول دین است.

وی اضافه کرد: جامعه اسلامی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر نهایت سعی و تلاش خود را می‌کند تا به وظیفه خود عمل کند، خداوند در گذشته اقوامی را عقوبت کرد که خود گنهکار و مجرم نبودند اما به خاطر سکوت مجازات شدند.

خطیب جمعه بندرعباس با محکوم کردن قرآن سوزی در سوئد بیان کرد: زمانی که میل به اسلام در دنیا بالا بود داعش را برای ترساندن مردم دنیا از اسلام ایجاد کردند و امروز هم اسلام ستیزی و اسلام هراسی را در دستور کار خود قرار داده اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: آیا اینها با قرآن سوزی می‌توانند به جنگ قرآن بیایند، این حرکت را از فرانسه و توسط نشریه منحوس شارلی ابدو با توهین به پیامبر (ص) شروع کردند و امروز به مرجعیت شیعه توهین می کنند و تصور کرده اند با این کارها می‌توانند به جایی برسند.

وی در بخش دیگر از سخنان خود عنوان کرد: سهم دلار در ایران بالا نیست اما متاسفانه مسایل اقتصادی به آن گره زده شده است، اگر صرافی‌ها و بازار را رها باشند دلالان بازار را بهم می‌ریزند کما اینکه ریخته اند، صرافی ها مدیریت و کنترل شود.

وی افزود: بنا بر اظهار نظر کارشناسان ارزش پول ملی در برابر دلار ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان بوده و بقیه آن کاذب است و در حوزه ارز و پول دستور از همه جا برای بانک مرکزی صادر می‌شود اما باید به بانک مرکزی قدرت داد و از یک نهاد واحد به این بانک دستور داده شود.

حجت‌الاسلام عبادی زاده اشاره کرد: زمانی که بازار متعادل است اصل عرضه و تقاضا قیمت ها را مشخص می‌کند اما اکنون در این شرایط قرار نداریم، بنابراین باید به صرافی ها قیمت داد و بر آنها نظارت کرد تا دلالان کنترل شوند و اجازه هم نداد بازار را بهم بریزند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطر نشان کرد: قیمت واقعی خانه مبالغی نیست که در بازار مشاهده می‌کنیم و تعداد خانه هم در کشور کم نیست نیست اما تعدادی افراد سود جو، منفعت طلب و فرصت طلب عنان بازار را در حوزه های مختلف بدست گرفته اند، دولت برای این قضیه فکری کند.

وی با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دهه مبارک فجر امسال متفاوت است و جشن های این دهه را باید بیش از پیش مردمی کرد و دست مردم سپرد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: هر چه دست مردم سپرده شده به خوبی اجرا شده است، محرم دست مردم است و به خوبی برنامه‌ها را اجرا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: دانشجویان و روحانیان و دستگاه های فرهنگی در برنامه های دهه فجر نقش آفرین باشند، باید به دشمنان بفهمانید این انقلاب ملت آسان بدست نیامده است و صدها شهید این درخت را آبیاری کردند و این ملت جان و مال و آبرو داده و برای آن هزینه داده است.

حجت‌الاسلام عبادی زاده تایید کرد: دشمن تصور می‌کند با تبلیغات رسانه ای می‌توان این انقلاب و کشور را بهم بریزد، ۴۳ سال این ملت سختی ها و مرارت ها را تحمل کردند و به دشمنان جواب می‌دهند.

راهپیمایی اهانت به ساحت قرآن کریم پس از نماز جمعه بندرعباس برگزار شد و نمازگزاران این اهانت را محکوم کردند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید