کد خبر: 392194
۰
۰
نسخه چاپی

۲۵ موکب مهدوی و فاطمی در مازندران برپا می شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز روح الله سلگی ظهر شنبه در جلسه سیاستگذاری دهه مهدویت و جشن های نیمه شعبان با اظهار اینکه دشمن درپی دوقطبی سازی جامعه و امید و ناامیدی است، گفت: دوقطبی واقعی امید وناامیدی است و دشمنان و خائنان دنبال ناامیدی و سیاه نمایی هستند.

وی افزود: بهترین محفل برای امیدآفرینی و نشاط برنامه های مهدوی و جشن های نیمه شعبان است تا فضای جامعه را نشاط آور کنیم.

وی با اظهار اعتقادات دینی و تشیع افزود: پایان تاریخ متعلق به صالحان و مستضعفان است و پیام تشیع امید برای برای بشریت بوده و این پیام را برای جامعه به درستی تبیین کنیم.

سلگی از تشکیل کمیته های مختلفی برای جشن های دهه مهدویت و نیمه شعبان خبر داد و گفت: کمیته ارزیابی دستگاه ها نیز تشکیل شده است.

وی طرح بوستان های مهدوی را ناب و بکر دانست و ادامه داد: بذر برای طبیعت سبز کاری ارزشمند به شمار می رود و باید برای عملیاتی شدن آن طرحی دقیق ارائه شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران خواستار راه اندازی موکب مقابل فرمانداری های استان در شهرستان ها شد و گفت: همچنین در راه های مواصلاتی استان نیز موکب هایی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه وظیفه دستگاه ها برای جشن های نیمه شعبان ابلاغ شده است، گفت: امیدواریم برنامه های نیمه شعبان به خوبی و با شور فاطمی و مهدوی برگزار شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید