امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 392386
۱
۰
نسخه چاپی

تشکیل نخستین کانون جوانان روستایی و عشایری در بیضا

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بیضا گفت: اولین کانون جوانان روستایی و عشایری در روستای کوشک هزار از توابع بخش مرکزی این شهرستان کار خود را آغاز کرد.

تشکیل نخستین کانون جوانان روستایی و عشایری در بیضا

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بیضا، صدیقه مویدی تصریح کرد: در اوایل بهمن ماه سال جاری جلسه تعیین شورای راهبری کانون جوانان روستایی و عشایری به ریاست بخشدار بخش مرکزی شهرستان در مسجد روستای کوشک هزار برگزار گردید و مقرر شد کانون جوانان وظیفه هدایت، نظارت و مهارت آموزی اعضای روستائی و عشایری را بر عهده داشته باشند.
به گفته مویدی این کانون با تعداد 20 عضو کار خود را شروع کرد و عضوگیری تا جذب همه جوانان این منطقه ادامه دارد.
وی بیان کرد: سعی شده برنامه کانون های جوانان روستایی و عشایری با هدف جوان سازی در بخش کشاورزی و با رویکرد ایجاد روحیه تعهد، نوآوری، افزایش قدرت نفوذ در تصمیم‌گیری و بالا بردن انگیزه و توان رهبری جوان روستایی تدوین و اجرا شود.
این مقام مسئول اظهار کرد: سرمایه گذاری در کانون های جوانان به عنوان مراکز تلفیق علم و عمل می تواند آنها را دلگرم به ماندن در روستا و نقش آفرینی در عرصه تولید و امنیت غذایی نماید و جهت نیل به این اهداف اعضای کانون جوانان روستایی بیمه شده و تسهیلات بلندمدت کم بهره جهت شکوفایی و پیشرفت کشاورزی به آنان اعطا خواهد شد.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید