کد خبر: 392809
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه و اصلاح شبکه‌های برق روستایی در شهرستان گناوه

رضا کوفی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: طرح ساماندهی برق در روستاهای گناوه در حال اجرا است و در این طرح همه تأسیسات برق اعم از فرسودگی، حریم و روشنایی و ضعف ولتاژ اصلاح و ساماندهی می‌شود.

سرپرست اداره برق گناوه افزود: این طرح در روستاهای چهار روستایی، چهار برج، کدایی و مال محمود شهرستان گناوه اجرا و عملیات اجرایی آن پایان یافته است.

وی خاطرنشان کرد: در این روستاها ۱۳۷ پایه فشار متوسط فرسوده تعویض و در بعضی از نقاط در این روستاها پایه‌هایی که در حریم بودند جابجا شدند.

سرپرست اداره برق گناوه گفت: در ادامه این طرح در هشت روستای چاهک، چاشور، بهمنیاری غربی، احمدحسین، کمالی، گودری، رودشور، و سمیعا شهرستان گناوه نیز در حال اجرای این پروژه است که مراحل پایانی طرح خود را می‌گذراند.

کوفی گفت: طی سه ماهه اخیر در این روستاها ۶ هزار و ۱۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، ۲ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار متوسط و ۳ ترانسفورماتور برق در حال اجرا است.

وی پیرامون توسعه و برق رسانی به تک متقاضیان روستایی نیز گفت: در این بازده زمانی تا کنون ۱۱ هزار و ۳۰۰ متر شبکه فشار ضعیف، هزار و ۳۲۰ متر شبکه فشار متوسط و پنج ترانسفورماتور نصب شده است.

سرپرست اداره برق گناوه گفت: تاکنون برای اجرای طرح‌های یاد شده در این روستاها جمعاً مبلغی بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان هزینه شده که رضایت مشترکین را در بر داشته است.

وی ضمن تشکر از مردم و مشترکین که در اجرای طرح‌ها این مدیریت را یاری می‌کنند گفت: ادامه اجرای طرح ساماندهی در روستاهای دیگر همکاری صمیمانه مردم و دهیاری‌ها را می‌طلبد تا پایداری بیشتر شبکه برق را در فصل تابستان پیش رو داشته باشیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5697677/توسعه-و-اصلاح-شبکه-های-برق-روستایی-در-شهرستان-گناوه

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید