کد خبر: 398833
۰
۰
نسخه چاپی

برخورد با عاملان ناامنی در سمنان/ گشت‌های ویژه ارتقاء می‌یابد

محمد جعفر عبدالهی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برخورد با عاملان بروز حوادث اخیر برای دانش آموزان در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: پیرو دستور رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر برخورد قاطع و قانونی دستگاه قضا، موضوع بدحالی دانش آموزان در دستور کار دادگستری سمنان قرار گرفت.

وی از تشکیل پرونده برای تمام اشخاصی که به هر نحوی در موضوع دخیل هستند خبر داد و افزود: به همه رؤسای دادگستری‌ها و دادستان‌های استان سمنان دستور داده شده که شناسایی و همچنین دستگیری افرادی که در این زمینه دخیل بوده و یا مباشر و مسبب آن بودند را خارج از نوبت در دستور کار داشته باشند.

رئیس کل دادگستری استان سمنان با بیان اینکه از سوی دیگر گشت‌های ویژه انتظامی در نزدیکی دبیرستان‌ها و خوابگاه‌های دخترانه و… افزایش و ارتقا پیدا کند، تاکید کرد: مردم اطمینان داشته باشند که دستگاه‌های قضائی و انتظامی مجدانه پیگیر ماجرا است.

عبدالهی با بیان اینکه مسئولان قضائی استان سمنان همچنین حفظ امنیت فضای روانی جامعه را نیز پیگیری کنند، تاکید کرد: در صورتی که رسانه‌ای در پی التهاب افکنی و یا دروغ پراکنی بود موضوع به شعب ویژه ارجاع و خارج از نوبت رسیدگی شود.

وی همچنین در هشداری با عاملان ماجرای مسمومیت دانش آموزان افزود: در موضوع بروز حوادث بدحالی دانش آموزان دستگاه قضائی استان سمنان برخورد قاطع و قانونی داشت.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید