مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان خبر داد:

آغاز به کار ستاد هدایت مسافران «آزادگان» در منطقه ۲

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان گفت: ستاد هدایت آزادگان ویژه مسافران از 25 اسفند ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید و تا پایان روز چهاردهم فروردین ۱۴۰۲ فعال خواهد بود.

 آغاز به کار ستاد هدایت مسافران «آزادگان» در منطقه ۲

به گزارش اقتصاد آینده به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، محمد صیرفی‌نژاد با اعلام این خبر گفت: ستاد هدایت آزادگان واقع در بلوار آزادگان نرسیده به میدان استقلال (دانشگاه صنعتی) و در ورودی شمال شرقی اصفهان قرار دارد.
او با بیان اینکه مراحل آماده سازی این ستاد از حدود یک ماه گذشته آغاز شده است، افزود: این ستاد سرانجام از بیست‌وپنجم اسفند ۱۴۰۱ به بهره‌برداری رسید و تا پایان روز چهاردهم فروردین ۱۴۰۲ فعال خواهد بود.
مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از اقدامات انجام شده در این ستاد می‌توان به نظافت، رنگ‌آمیزی المان‌های موجود، جداول و نرده‌ها، بازسازی سقف آلاچیق‌ها، تهیه نیوجرسی، کرایه کانکس برای استقرار کمیته‌های مختلف همچون خدمات، قضائی و انتظامی، ایمنی و املاک و آماده‌سازی کانکس‌ها برای مباحثی همچون آشپزخانه، نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی اپلیکیشن اصفهان‌من و ماه مبارک رمضان اشاره کرد.
او اضافه کرد: ستاد هدایت آزادگان غیر از هدایت مسافران، با هماهنگی نهادهای مربوطه همچون آتش‌نشانی برای اسکان در سالن دانشگاه صنعتی آب و برق اقدام می‌کند.
او با بیان اینکه ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو به‌صورت ۲۴ ساعته فعال است، گفت: کمیته روابط عمومی در ستاد هدایت آزادگان فعال است و برای فعالیت سایر کمیته‌ها نیز نامه‌نگاری‌ها انجام شد و آن‌ها نیز فعالیت خود را آغاز کردند.

مسئول ستاد دائمی خدمات سفر منطقه دو شهر اصفهان خاطرنشان کرد: در محل ستاد هدایت آزادگان اقداماتی برای اجرای داربست فلزی برای نصب پرچم‌های سامورایی در ورودی و خروجی، نصب سردر ورودی، روشنایی محل از فاصله سه کیلومتری ستاد، نصب بنرهایی در راستای حفظ حرمت ماه مبارک رمضان، گل‌آرایی، نصب آب‌نما، نصب سفره هفت‌سین، استفاده از شن‌های رنگی، نصب فلاورباکس، موتور گل و دوچرخه گل، اجرای نورپردازی ستاد، تجهیز سرویس‌های بهداشتی، سیستم صوت برای پخش موزیک‌های مناسب و اذان و اجرای برنامه‌های فرهنگی انجام شده است و در حال حاضر نیز آماده پذیرش میهمانان نصف‌جهان است.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید