کد خبر: 410380
۰
۰
نسخه چاپی

جذب ۱۱۰ هزار نفر در مجمع رهروان امربه معروف و نهی از منکر

به گزارش اقتصادآینده نیوز مهدی امینی ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان راه‌اندازی تشکیلاتی یک مجمع مردم نهاد، ولایی، انقلابی، پیشرو و دارای مرجعیت امر به معروف و نهی از منکر در ایران و جهان را از اهداف این مجمع عنوان کرد و گفت: جذب نیروهای جوان در این مجمع در دستور کار قرار دارد که برای بعد از جذب هم برنامه وجود دارد که باید در گروه‌های هسته‌ای فعالیت کند.

وی افزود: سهم هر استان در جذب نیروی انسانی در این مجمع مشخص شده است و سهم زنجان یک هزار و ۱۰۰ نفر پیش‌بینی شده که باید در این شبکه عضو و کار کارشناسی کنند که در نهایت منتج به مطالبه‌گری شود.

معاون طرح و برنامه مجمع امر به معروف و نهی از منکر با بیان اینکه مطالبه‌گری شاخصه‌ها و ملاحظاتی دارد که باید لحاظ شود، گفت: در مطالبه‌گری پرخاشگری نداریم بلکه گفتمان سازی و گسترش جبهه انقلاب داریم و باید یار بگیریم.

امینی افزود: مجمع سیاهی‌لشگر نیاز ندارد، بلکه باید در هسته‌ها دلایل اپیدمی فساد و رانت در امور مختلف رصد و اقدامات لازم برای پیشگیری انجام شود تا زمینه انتقال فرهنگ گران‌سنگ انقلاب به نسل‌های بعدی فراهم شود.

معاون طرح و برنامه مجمع امر به معروف و نهی از منکر با تاکید بر اینکه فرهنگ در چهار گام عمومی می‌شود که شامل ابداع، تکرار، ممیزی و نهادینه شدن است، گفت: در این رابطه ملاحظاتی وجود دارد چرا که هر موضوعی که آمد باید اسناد مثبته ایجاد شود و بعد از اخذ نظر کارشناس خبره اقدام شود، چرا که مجمع نباید گرفتار محکمه قضائی شود.

امینی با بیان اینکه اصل هشتم قانون اساسی تکالیف را مشخص کرده است، ادامه داد: این تکالیف در حوزه امر به معروف و نهی از منکر، مردم به دولت مردم به مردم و دولت به مردم است و یک بخش هم به نام فضای مجازی اضافه شد که فضای مأموریتی مجمع هم هست.

معاون طرح و برنامه مجمع امر به معروف و نهی از منکر گفت: انجام دیدبانی و رصد دیدبانی و یافتن علل و عوامل وقوع فساد و معضل با شیوه حل مسئله و در نهایت مطالبه‌گری از اهداف مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر است.

امینی از تعیین هشت راهبرد تعریف شده و برنامه عملیاتی برای مجمع امر به معروف و نهی از منکر خبر داد و افزود: این برنامه‌ها گاهی قوی‌تر از برنامه ارگان‌ها است چون هدف ما فرا جناحی و فرا بخشی عمل کردن با تأثیرگذاری حداکثری است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5787478/جذب-۱۱۰-هزار-نفر-در-مجمع-رهروان-امربه-معروف-و-نهی-از-منکر

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید