امروز: جمعه, ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۶ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 410440
۰
۰
نسخه چاپی

نفوذ و نفاق بیشترین ضربه را به انقلاب زده است 

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله سید محمد حسینی شاهرودی، ظهر دوشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان زنجان ضمن تبریک ایام دهه کرامت اظهار کرد: برکت کار ما با اهل‌بیت (ع) گره خورده است و پرچم برافراشته شده اسلام به زودی در جهان حاکم خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پرچم به دست ما سپرده شده و ما نیز باید وظایف خود را در قبال آن انجام دهیم، ابراز کرد: رهبر کبیر انقلاب نیز فرمودند که این انقلاب زمینه‌ساز ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

مدیرعامل مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بیان کرد: اگر دشمن به شکل‌های مختلف ما را مورد حمله قرار داده، این امر طبیعی است؛ چراکه به تعبیر مقام معظم رهبری کسی که می‌خواهد به قله برود، سنگلاخ‌ها در مسیر او قرار می‌گیرد و ما در این راه نه خسته و نه ناامید می‌شویم بلکه با تدبیر راه را می‌پیماییم و یقین داریم به مقصد می‌رسیم.

وی با بیان اینکه پرچمی که به دست ما سپرده شده پرچم دین و اهل‌بیت (ع) است، تصریح کرد: دشمنان این موضوع را خوب فهمیدند و دست به توطئه می‌زنند اما خداوند اراده کرده که دشمنان هر روز زمین بخورند و افول آن‌ها را می‌توان با چشم دید.

شاهرودی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری نتیجه گام دوم انقلاب را ایجاد تمدن اسلامی عنوان کردند، ادامه داد: هر کسی باید در راه تحقق این امر تکلیف خود را بیابد و یکی از مجموعه‌هایی که می‌تواند به این نهضت کمک و با دشمنان مقابله کند، مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر است.

وی با اشاره به اینکه ویژگی این مجموعه این است که بدون چشم‌داشت فعالیت می‌کنند و به جایی وابسته نیست، یادآور شد: در طرح ناظر بیشترین نیروها از طرف مجمع رهروان برای کمک به فراجا معرفی شدند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه طبق آموزه‌های قرآن امر به معروف و نهی از منکر از معیارهای مؤمن است؛ چراکه مؤمنان نسبت به هم مسئولیت دارند، اظهار کرد: در آخرالزمان اتفاقات عجیبی می‌افتد و جای امر به معروف و نهی از منکر عوض می‌شود.

وی عوض شدن فرهنگ و نگاه به مقوله معروف و منکر را از نشانه‌های منافق بودن دانست و گفت: یکی از جریان‌هایی که از صدر اسلام به دین ضربه می‌زند، منافقان هستند که در لباس مسلمان کارهایی مخالف اسلام انجام می‌دهند.

شاهرودی تأکید کرد: در جمهوری اسلامی اگر حواسمان باشد و با تدبیر از کار ناپسند منافقان جلوگیری کنیم، انقلاب سالم بیرون می‌آید و باید بدانیم جنگیدن، ایستادن و مبارزه کردن به مراتب هزینه کمتری نسبت به تسلیم شدن دارد.

وی تصریح کرد: همواره باید مراقب نفوذ و نفاق بود چرا که این مساله، بدترین ضربه‌ها را به انقلاب زده است و هر کاری که خوب و به نحو احسن انجام شود مانع رشد دشمنان و منافقان می‌شود.

در این مراسم، از زحمات عباس بابایی رئیس سابق مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان قدردانی و حسین میرزاپور به عنوان رئیس جدید این مجمع در استان معرفی شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

منبع: https://www.mehrnews.com/news/5787382/نفوذ-و-نفاق-بیشترین-ضربه-را-به-انقلاب-زده-است

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید