کد خبر: 410612
۰
۰
نسخه چاپی

دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین برگزار می‌شود

یاسر بیاتی در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: دومین جشنواره سواد رسانه‌ای جهاد تبیین در استان چهارمحال و بختیاری با هدف آمایش پتانسیل‌ها و توانایی‌های سواد رسانه‌ای فعالان فضای مجازی بسیج برگزار می‌شود.

وی ابراز کرد: سازمان‌های متولی این امر مهم از جمله سازمان فضای مجازی بسیج نیازمند ارزیابی عملکردها، توانایی‌ها و شناسایی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت‌ها و تهدیدات حوزه مسئولیت خود هستند.

بیاتی افزود: این جشنواره با محوریت تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، بازی‌های رایانه‌ای، اقتصاد رسانه‌ای و فناوری‌های نوین ارتباطی می‌باشد.

وی تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را در قالب سخنرانی، موشن گرافیک، پوستر و اینفوگرافیک، نرم‌افزار و کتاب به آیدی nasraachb@ در پیام رسان روبیکا ارسال کنند.

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان چهارمحال و بختیاری در پایان افزود: مهلت ارسال آثار ۰۳ خرداد الی ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ می‌باشد، منتخبین این جشنواره با اهدا جوایز ارزنده و تقدیر از تولیدات برتر به مرحله کشوری که در مردادماه سال جاری برگزار می‌گردد، راهیابی پیدا می‌کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید