کد خبر: 410816
۰
۰
نسخه چاپی

دعوت از استاد حاج صادق کفیل به خراسان جنوبی

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت اسلام و المسلمین کمیلی امروز در دیدار دست اندرکاران بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با نماینده ولی فقیه در استان ضمن تبریک سالروز فتح خرمشهر اظهار کرد: از الان برای ۹ ربیع برنامه‌ریزی باید صورت گیرد تا برنامه‌های خوبی ارائه شود.

وی تصریح کرد: واحد خواهران بنیاد مهدویت تشکیل و فعالیت خوبی در آن آغاز شده است.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تعداد ۱۴۰ نفر از روحانیت و معلمان پرورشی در دوره آموزشی تربیت مهدویت شرکت کرده‌اند و دوره تکمیلی نیز در آینده برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان دستگاه‌های اجرایی به دو صورت مجازی و حضوری برگزار و خوشبختانه استقبال بسیار خوبی برای شرکت در این دوره‌ها وجود داشته است.

کمیلی از برپایی مراسم سه شنبه‌های مهدوی در ادارات گفت: خوشبختانه سه شنبه‌های مهدوی در ادارات استان نهادینه شده و هر کدام تبدیل به دوره آموزشی مهدویت شده است.

وی با اشاره به برنامه چشم به راه توسط صدا و سیمای استان افزود: این برنامه کاری تخصصی در حوزه مهدویت بوده که به مردم در این زمینه با پخش در روزهای جمعه آگاهی مناسبی ارائه می‌دهد.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی از تجهیز کتابخانه های سمن‌های مردمی، مدارس و برخی از ادارات استان با کتب مربوط به مهدویت خبر داد و گفت: این کتب به مدارس و سمن‌ها به صورت رایگان داده شده و در مورد تجهیز کتابخانه های ادارات نیز هزینه کتب ۵۰ درصد از سمت بنیاد و ۵۰ درصد از سمت ادارت مربوطه صورت گرفته است.

کمیلی با بیان اینکه طرح یاران موعود دانش آموزی با استقبال خوب دانش آموزان همراه بوده است، یادآور شد: از ظرفیت اساتید استفاده شده هر چند شاید به اندازه تقاضایی که وجود داشت نتوانستیم تأمین کنیم.

وی بیان کرد: مجموعه پوسترهای نمایشگاهی در استان با موضوع مهدویت آماده شده تا برای در مدارس، مساجد، ادارات و امکانی که می‌توان تبلیغ مهدویت کرد به نمایش گذاشته شود.

مدیر بنیاد مهدویت خراسان جنوبی با اشاره به دعوت از استاد حاج صادق کفیل به استان برای شرکت در برنامه‌های ۹ ربیع گفت: ایشان به عنوان سخنران محوری در استان حضور می‌یابند.

کمیلی در پایان از مجموعه شهرداری بیرجند برای برگزاری جشن‌های مهدوی قدردانی کرد و گفت: در بحث فرهنگی تعامل خوبی که با شهرداری بیرجند در حال حاضر بوده شاید کمتر در گذشته بوده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید