کد خبر: 410910
۰
۰
نسخه چاپی

رئیس جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز پیش از ظهر پنجشنبه مسلم حدیدی با حضور معاون جهاد دانشگاهی کشور و جمعی از مدیران و رؤسای دانشگاه‌های استان کرمانشاه، به عنوان رئیس سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه معرفی شد.

حدیدی در آئین معارفه اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی با هدف ترویج روحیه جهادی راه اندازی و کارهای موفقی را به ثمر رسانده است.

وی افزود: روحیه جهادی باید در همه عرصه‌ها به ویژه عرصه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تجاری سازی، تحقیقاتی در دستور کار باشد.

رئیس جدید سازمان جهاد دانشگاهی کرمانشاه به کمبودهای ابتدای راه جهاد دانشگاهی اشاره و تصریح کرد: امروز به لطف تلاش‌های جهادی علمی جهاد دانشگاهی به یک نهاد بالنده و تأثیرگذار تبدیل شده است که در حل مشکلات استان می‌توان به ظرفیت‌هایش نگاه ویژه داشت.

وی با اشاره به بیکاری به عنوان مادر مشکلات استان کرمانشاه، ادامه داد: مجموعه جهاد دانشگاهی آمادگی دارد تمام ظرفیت‌های خود را برای حل مشکلات به میدان بیاورد تا گره‌ی از مشکلات مردم استان باز شود.

حدیدی خاطرنشان کرد: جلوگیری از خام فروشی و استفاده از ظرفیت صنایع تبدیلی از مواردی است که جهاد دانشگاهی در کرمانشاه برای آن برنامه داشته و دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید