کد خبر: 411414
۰
۰
نسخه چاپی

عملکرد تعاونی توسعه عمران در گیلان قابل قبول نیست

به گزارش اقتصادآینده نیوز اسدالله عباسی عصر یکشنبه در جلسه شورای توسعه تعاون گیلان اظهار کرد: استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های تعاونی در بخش‌های مختلف مورد تاکید است لذا این ظرفیت‌ها در گیلان نباید مغفول بماند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت بر بکارگیری ظرفیت تعاونی‌ها مصمم است، گفت: یکی از شعارهای دولت سیزدهم و تأکیدات مقام معظم رهبری بهره‌مندی از شرکت‌های تعاونی در حوزه صنایع دستی، کشاورزی، صید ماهی، آبزی‌پروری و دامداری است.

عباسی با انتقاد از عملکرد نامناسب برخی از شرکت‌های توسعه عمران در گیلان تصریح کرد: عملکرد تعاونی توسعه عمران در شهرستان‌ها قابل قبول نیست.

وی با تاکید بر تبیین درست و شفاف شرح وظایف و اختیارات شرکت‌های توسعه عمران افزود: عدم معرفی درست شرکت‌های توسعه عمران برای مردم یک نقیصه بزرگ است.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه شرکت‌های تعاونی به ویژه در شهرستان مرزی آستارا باید در صادرات و واردات کالا به خوبی عمل کنند، تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی در شهرستان‌های مرزی در افزایش صادرات محصولات غیر نفتی وظیفه‌مند عمل کنند.

عباسی با تاکید بر اینکه شرکت‌های تعاونی در اجرای درست نهضت ملی مسکن تلاش کنند، گفت: از ظرفیت این شرکت‌ها در ایجاد اشتغال و اجرای درست نهضت ملی مسکن استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه شرکت‌های تعاونی در طرح نهضت ملی مسکن و تکمیل مسکن مهر ورود کنند، افزود: شرکت‌های توسعه تعاون در بخش جهش مسکن دارای ظرفیت بسیار خوبی در کشور و حتی گیلان هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید