کد خبر: 412019
۰
۰
نسخه چاپی

جشن بزرگ «ایران جوان» نماد وحدت بخش کهریزک

جشن بزرگ «ایران جوان» نماد وحدت بخش کهریزک

به گزارش اقتصاد آینده ;  عصر چهار شنبه جشن بزرگ «ایران جوان» با همکاری بخشداری کهریزک، شهرداری کهریزک، شهرداری باقرشهر، شورای اسلامی بخش کهریزک و دهیاری های بخش کهریزک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س)، حضرت امام رضا (ع) و دهه کرامت در سالن چند منظوره فدک باقر شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بیش از 1000 نفر از شهروندان بخش کهریزک در سالن چند منظوره فدک باقر شهر برگزار شد؛ در چند بخش اجرای موسیقی سنتی، استند آپ کمدی، اجرای مسابقه، هنرمندان به ایجاد فضایی شاد  و صمیمی کمک کردند.

جشن ایران جوان  که بزرگترین پروژه همکاری فرهنگی و اجتماعی در منطقه است را می توان نماد وحدت و همدلی در بخش کهریزک دانست که به برکت ولادت با سعادت کریمه اهل بیت و امام رضا (ع) و همچنین دهه پر برکت کرامت، این یک دلی به شادی دل شهروندان انجامید.

 در حاشیه این مراسم چندین غرفه با موضوعات فروش تولیدات خانگی، تولیدات کار آفرینان بنیاد برکت، گیاهان دارویی، مشاوره و دیگر غرفه ها به خدمت رسانی هرچه بیشتر به شهروندان همت کردند.

گفتنی است؛ این مراسم با اهدا هدایا به  دارندگان اسم فاطمه، معصومه و رضا، نخبگان علمی ورزشی و خانواده های دارای چهار فرزند و همچنین قرعه کشی چندین دستگاه دوچرخه برای حاضرین به کار خود پایان داد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید