کد خبر: 412115
۰
۰
نسخه چاپی

عربده کشی در خیابان‌های تاکستان به زندان ختم شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه تعدادی از اراذل و اوباش سوار بر یک دستگاه خودرو با عربده کشی و استفاده از چوب و چماق در خیابان "خیام" شهر تاکستان، اقدام به درگیری و ایراد خسارت به خودروی چند تن از شهروندان کرده‌اند.

وی عنوان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و نارضایتی شهروندان در خصوص اقدامات مجرمانه این اراذل و اوباش و متواری شدن آنها از صحنه درگیری، بلافاصله دستگیری این افراد در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان تاکستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: با اقدامات ویژه پلیسی، مخفیگاه متهمان شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه در کمتر از چند ساعت متهمان دستگیر شدند.

سردار ابراهیمی با اعلام دستگیری هر ۴ متهم این پرونده تصریح کرد کرد: با توجه به قدرت نمایی اراذل و اوباش، دستگیری این متهمان در کوتاه‌ترین زمان ممکن موجب رضایتمندی شهروندان بویژه اهالی محترم منطقه در خصوص قاطعیت پلیس در برخورد با اراذل و اوباش و هرگونه قدرت نمایی و عرض اندام در بین شهروندان شده است.

سردار ابراهیمی، در پایان این خبر اعلام نمود: با تکمیل تحقیقات، متهمان جهت سیر مراحل تکمیلی به دستگاه قضائی ارجاع و به زندان مرکزی قزوین معرفی شدند.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید