کد خبر: 415891
۰
۰
نسخه چاپی

بانک آینده موفق به اخذ مجوز دو صندوق سرمایه گذاری از بانک مرکزی ج.ا.ایران شد

به اطلاع کلیه هم‌میهنان به ویژه ذی‌نفعان بانک آینده می‌رساند؛ این بانک با هدف توسعه ابزارهای نوین سرمایه‌گذاری و کمک به اقتصاد کشور از طریق مولدسازی دارایی‌ها، اقدام به اخذ مجوز تأسیس صندوق‌های سرمایه‌گذاری "املاک و مستغلات" و "زمین و ساختمان" نموده است.
این صندوق‌ها از جمله ابزارهای نوین مالی هستند که به سرمایه‌گذاران خرد این امکان را می‌دهد تا با حداقل سرمایه، از منافع سرمایه‌گذاری در املاک و پروژه‌های ساختمانی بهره‌مند شوند.
موضوع اصلی"صندوق سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات"، خرید و تملک املاک مسکونی، اداری و تجاری است. "صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان"، نیز منابع خود را صرف تامین مالی پروژه‌های ساختمانی عظیم می‌نماید.
هدف اصلی این نوع از صندوق‌ها، حفظ ارزش دارایی‌های خرد، متناسب با میزان رشد نرخ مسکن است. به همین دلیل می‌توان از این صندوق‌ها به عنوان ابزاری برای پس‌انداز تدریجی و خرید مسکن استفاده نمود. در واقع برای افرادی که در پی تهیه مسکن از طریق پس‌انداز مستمر هستند، سرمایه‌گذاری در این صندوق‌ها سبب می‌شود سرمایه‌ی خود را  از گزند کاهش ارزش مصون نگه داشته و از رشد سرمایه خود، متناسب با تغییرات بازار مسکن اطمینان حاصل نمایند.
از جمله مزایای صندوق‌های پیش‌گفته می‌توان به برخورداری از معافیت مالیاتی، شفافیت بالای اطلاعات به سبب نظارت دوره‌ای و قابلیت نقدشوندگی بالا اشاره کرد که این صندوق‌ها را به یکی از امن‌ترین و راحت‌ترین ابزارهای سرمایه‌گذاری در بازار زمین و ساختمان تبدیل می‌نماید.
بانک آینده مفتخر است اعلام نماید که ویژگی‌های یاد شده، تنها بخشی از مزایای صندوق‌های پیش‌گفته را تشکیل می‌دهد که امید است با یاری و حمایت کلیه‌ی دلسوزان، علاوه بر کمک به صاحب‌خانه شدن سرمایه‌گذاران، گامی مؤثر در جهت کوتاه نمودن دست سوداگران بازار مسکن و پویایی هرچه بیش‌تر این بازار بردارد.
 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید