کد خبر: 457520
۰
۰
نسخه چاپی

پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به مناسبت حلول سال نو

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران؛ متن پیام مدیرعامل به این شرح است. 

در آغاز ایام سال نو و بهار قرآن در حالی به پیشواز بهار می رویم که بانک ملی ایران با پیشینه ۹۵ سال خدمت رسانی به اقشار مختلف ، به عنوان بزرگترین بانک حامی مردم ایران توانست تا با اصلاح ساختارهای مالی و فرآیندهای اجرایی اقدامات موثری در راستای تحقق سود با کیفیت در ترازنامه بانک اجرایی کند.

در سال ۱۴۰۲ تلاش شد تا درکنار تجهیز منابع برای پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزند آوری ، نهضت ملی مسکن، اشتغال زایی و ... ،  طرح مهربانی را در راستای گره گشایی از اقشار مختلف به صورت کاملا غیر حضوری در مدار خدمت رسانی قرار دهیم.

اکنون و در آغاز سال نو و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن ایام را مغتنم شمرده و این ایام را به همه مردم ایران به ویژه خانواده بزرگ بانک ملی ایران تبریک گفته و در تلاش خواهیم بود تا در سال 1403 احوال بانک را به بهترین شکل متحول کنیم و با همراهی همکاران معظم بانک گام های بلندی در راستای تحول دیجیتال در بانک ملی ایران برای بهبود خدمت رسانی به مشتریان و اعتلای برند بانک برداریم. 

اینجانب با گرامیداشت ایام مبارک ماه میهمانی خدا و نوروز باستانی از خداوند منان برای تمام هم میهنان و همکاران گرامی بانک معظم ملی ایران توفیقات روز افزون خواستارم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید