کد خبر: 457586
۰
۰
نسخه چاپی

اجازه کلنگ زنی غیر کارشناسی در میدان مدرس همدان را نمی دهیم

امیررضا یوسفیان در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به صحبت‌هایی مبنی بر ممانعت استانداری در احداث پروژه غیر همسطح مدرس اظهار کرد: بنده به آقای شهردار گفته‌ام آیا تا به حال پل ساخته‌اید و اصلاً تخصصی در این زمینه دارید، بنده چندین سال شهردار بودم و زیرگذر بعثت همدان را در ۱۱ ماه افتتاح کردم.

وی افزود: هر کدام از آقایان که پل ساخته‌اند درب اتاق من باز است و می‌توانند مراجعه کنند، پل ساختن نیاز به تخصص دارد و نمی‌توان بدون کار تحقیقاتی و پیوست پل ساخت.

معاون عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه ما چندین مشکل را برای احداث تقاطع غیر همسطح مدرس به شهرداری اعلام کرده‌ایم، گفت: منطقه مدرس یکی از شریان‌های اصلی شهر بوده و ما نمی‌توانیم یک گودال آنجا ایجاد کنیم و برویم دنبال کار خودمان و این پروژه به یک پروژه فرسایشی ۷ و ۸ ساله تبدیل شود.

یوسفیان خاطرنشان کرد: منطقه منوچهری یک بافت غیر تخصصی شهری دارد ما نمی‌توانیم از خیابان‌ها و کوچه‌های آن به عنوان مسیرهای جایگزین استفاده کنیم و به زیرساخت‌های آن منطقه نیز آسیب بزنیم.

وی با اشاره به زیرساخت‌های تأمین آب شرب همدان در زیر میدان مدرس بیان کرد: دو تا از تأسیسات مهم تأمین آب شرب همدان در زیر میدان مدرس بوده و در صورت قطع آن و با وضعیتی هم که کشور و شهر همدان مشکل تأمین آب دارد شهر با مشکل جدی مواجه خواهد شد.

یوسفیان خاطرنشان کرد: آقایان حتی با دستگاه‌های خدمات‌رسان هم در این زمینه مکاتبه نکرده‌اند بعد چگونه ما اجازه احداث این پروژه را بدهیم.

وی با اشاره به هزینه احداث تقاطع غیر همسطح مدرس گفت: آقای شهردار برای تأمین حقوق‌های چند هزار نیروی شهرداری وام می‌گیرد بعد می‌گوئیم این پل چقدر هزینه دارد می‌گویند ۱۰۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیارد این مبلغ فقط باید صرف جا به جایی تأسیسات زمینی و هوایی این منطقه شود و با این مبالغ این پروژه جمع نمی‌شود.

معاون عمرانی استاندار همدان عنوان کرد: ما نمی‌توانیم بگذاریم بدون پیوست و کار کارشناسی یک گودال در شهر ایجاد کنند و بعد از چند وقت بروند و یک نارضایتی حاکمیتی ایجاد کنند مردم که این آقایان را نمی‌شناسند فردا از حاکمیت گلایه خواهند کرد.

وی با اشاره به صحبت‌هایی مبنی به قفل کردن پرونده‌های شهرداری در ماده ۵ توسط استاندار گفت: آدم خوب است انصاف داشته باشد روز ۲۸ اسفند ماه یک روز مانده به تعطیلات رسمی کشور با تمام مشغله‌های کاری با شخص آقای استاندار ما ۴۸ پرونده شهرداری را بررسی کردیم متأسفانه آقای شهردار به ماده ۵ به عنوان قلک نگاه می‌کند و نگاه تخصصی در این زمینه ندارد.

یوسفیان افزود: آقای شهردار انسان خوبی است اما اقدامات تخصصی نیازمند نگاه‌های تخصصی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید