کد خبر: 457643
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار با احداث تقاطع غیرهمسطح مدرس مخالفت کرد/ضرورت پاسخگویی

اکبر کاووسی‌امید در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به شایعاتی مربوط به مشکلات مالی شهرداری همدان اظهار کرد: به لطف خدا حقوق پرسنل شهرداری و مطالبات پیمانکاران در اسفند ماه پرداخت شد.

وی افزود: شهرداری همدان علی‌رغم رکود اقتصادی مشکلات مالی ندارد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به پروژه تقاطع غیر همسطح مدرس گفت: از ۲ سال گذشته اقدامات کارشناسی برای ایجاد تقاطع در میدان مدرس همدان انجام شد.

کاووسی‌امید افزود: در نهایت با تصویب شورای همتا و مصوبه شورا و انطباق فرمانداری مقرر شد تقاطع غیر همسطح در میدان مدرس احداث شود.

وی با اشاره به مشکلات مالی برای احداث این پروژه بیان کرد: ما از نظر مالی مشکلی ندارد، ۱۰ میلیارد از بودجه ۱۴۰۲ و ۶۰ میلیارد از بودجه ۱۴۰۳ برای آن در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: ۲۰۰ میلیارد هم پشتوانه مالی از برات کارت برای تقاطع غیر همسطح مدرس در نظر گرفته شده و با قرارگاه خاتم الانبیا برای احداث این پروژه قرارداد امضا شده است.

کاووسی‌امید با اشاره به دلایل تعلل در این پروژه گفت: استاندار در شورای همتا در ابتدا با احداث پروژه تقاطع غیر همسطح مدرس موافقت کرد سپس مصوبه خود را ملغی کرد که علت آن را باید از شخص استاندار سوال کنید.

وی عنوان کرد: شهرداری همدان مشکلی برای آغاز کلنگ‌زنی این پروژه ندارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید