کد خبر: 457689
۰
۰
نسخه چاپی

ثبت بیش از ۹۵۹ هزار و ۱۷۱ تردد در محورهای مواصلاتی استان ایلام

سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای ایلام در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا یکم فروردین توسط دستگاه‌های تردد شمار این اداره کل، بیش از ۹۵۹ هزار و ۱۷۱ تردد در سطح محورهای مواصلاتی استان ایلام ثبت شده است.

چشمه خاور افزود: با توجه به قرارگیری ماه مبارک رمضان در ایام نوروز ۱۴۰۳ این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی عنوان کرد: طی این مدت ۱۱۹ هزار ورود به استان و بیش از ۱۰۰ هزار وسیله نقلیه از استان خارج شده است که ۹ درصد کاهش در ورود به استان و ۱ درصد افزایش در خروج از استان نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد

چشمه خاور با اشاره به سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راههای استان ایلام و اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها، ادامه داد: همزمان با اجرای طرح نوروزی ۱۴۰۳ نزدیک به ۹۰۰ تماس مردمی با سامانه ۱۴۱ برقرار شده داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در پایان به وجود ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه‌های استان اشاره کرد و گفت: این اقدامات در راستای ارتقای ایمنی تردد در جاده‌های استان ایلام انجام می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید