کد خبر: 457782
۰
۰
نسخه چاپی

رفع مشکلات اقتصادی مردم همچنان اولویت اول کشور است

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت‌الاسلام علی نصیری فاتح امام جمعه موقت شهر سگزآباد در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن دعوت همگان به تقوایی الهی اظهار کرد: مومنانی که دارای تقوا هستند همواره منتظر منجی عالم بشریت هستند و تلاش می‌کنند که مقدمات ظهور را فراهم کنند.

وی با بیان اینکه در پایان هر سال باید ارزیابی و محاسبه عملکرد سالانه انجام شود افزود: سال ۱۴٠۲ سالی سرشار از حوادث شیرین و تلخ برای کشور و مردم بود.

امام جمعه موقت شهر سگزآباد یادآور شد: حضور حماسی مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن یکی از رویدادهای شیرین سال ۱۴٠۲ بود این در حالی بود که تمام همت دشمن این بود که مردم را از صحنه‌های انقلاب دور و جدا کند.

حجت‌الاسلام نصیری فاتح برگزاری امن و سالم انتخابات را یکی دیگر از خاطرات خوش سال گذشته ذکر کرد و بیان داشت: دشمنان سعی و برنامه ریزی داشتند که در روند راهپیمایی ۲۲ بهمن و برگزاری انتخابات ناامنی ایجاد کنند که با تلاش و همت نیروهای امنیتی دشمنان در رسیدن به هدف خود ناکام ماندند.

این مقام تصریح کرد: تحرکات بین الملی دولت خوب بوده است و دولت مردمی با حفظ عزت و استقلال کشور به عضویت سازمان‌های منطقه‌ای و بین الملی از جمله سازمان بریکس در آمد و همچنین بهبود و گسترش ارتباط با کشورهای منطقه‌ای از دستاورد خوب سال ۱۴٠۲ است.

وی با تاکید بر اینکه علم، قدرت تولید می‌کند و زمینه غلبه بر دشمن را فراهم می‌سازد افزود: در سال گذشته پیشرفت‌ها و دستاوردهای علمی زیادی در بخش‌های مختلف از جمله پرتاپ موشک حاصل شد اما در زمینه اطلاع رسانی دستاوردها ی علمی کوتاهی شده است.

حجت‌الاسلام نصیری فاتح شهادت تعدادی از نیروهای جان برکف انتظامی، نظامی و حادثه تلخ تروریستی در سالروز شهادت شهید سلیمانی در کرمان که منجر به شهادت و مجروح شدن تعدادی از هموطنان را موجب شد، را از حوادث تلخ سال ۱۴٠۲ برشمرد و گفت: باید همگان در سال جدید تلاش کنیم که از میزان حوادث تلخ در کشور کاسته شود.

امام جمعه موقت سگزآباد خاطرنشان کرد: علی رغم اینکه سال گذشته به نام مهار تورم نامگذاری شد بود اما همچنان مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم را اذیت می‌کند.

وی تاکید کرد: زمانی تلاش و تحرکات دولت برای مردم شیرین می‌شود که آثار تلاش‌ها در سفر و معیشت مردم ملموس باشد.

این مقام اظهار کرد: هنوز کشور در زمینه معیشت و اقتصاد دارای مشکل است البته برخی از مشکلات مربوط به دهه‌های گذشته است.

حجت‌الاسلام نصیری حادثه مردم غزه را یکی از رویدادهای بسیار تلخ و اندوهبار دانست و گفت: تاکنون بیش از سی هزار نفر از مردم فلسطین به شهادت رسیده‌اند که دوازده هزار نفر از آنان کودک هستند اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند، امیدواریم با تحقق وعده خداوند مردم ومجاهدان مقاومت بر رژیم کودکش اسرائیل به پیروزی نهایی برسند.

وی ادامه داد: اقتصاد همچنان موضوع و الویت اول کشور است و امیدواریم با توجه به نامگذاری سال جدید شاهد رونق بیشتر تولید باشیم چرا که کلید رفع مشکلات تولید است.

امام جمعه موقت سگزآباد گفت: دولت باید از تصدی گری کنار برود و امور را به مردم واگذار کند البته باید خصوصی سازی ومردمی سازی باید بدون رانت باشد و به معنای واقعی مردمی سازی اقتصاد صورت بگیرد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید