امروز: یکشنبه, ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ برابر با ۱۹ شوّال ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ آوریل ۲۰۲۴ میلادی
کد خبر: 457793
۰
۰
نسخه چاپی

۸ مسافر نوروزی در محورهای مواصلاتی استان سمنان جان باختند

به گزارش اقتصادآینده نیوز سرهنگ موسی بزرگی غروب جمعه در بازدید از محورهای مواصلاتی شهر سمنان بابیان اینکه از ۲۴ اسفند ماه تا به امروز سوم فروردین هشت نفر جان خود را در محورهای مواصلاتی استان سمنان از دست دادند، ابراز داشت: به نسبت سنوات قبل اگرچه کاهش تصادفات فوتی به چشم می‌خورد اما جان باختن حتی یک هموطن نیز سخت و دردآور است.

وی ضمن بیان اینکه این آمار در قیاس با مدت مشابه سال قبل ۵۰ درصد کاهش داشته است، افزود: امیدواریم در موج برگشت مسافران به این تعداد متوفی اضافه نشود.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه کوچک‌ترین جان باخته تصادفات رانندگی یک نوزاد هفت ماهه بوده است، ابراز داشت: برخورد یک دستگاه پراید با mvm در جاده آرادان به سرخه علاوه بر رقم زدن این حادثه تلخ برای این نوزاد با هشت مصدوم همراه بوده است.

بزرگی ضمن بیان اینکه دیگر حادثه مهم رانندگی امروز جمعه برخورد پراید با دو پژو پارس در محور سمنان_دامغان بوده است، تصریح کرد: این حادثه ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت که شش نفر آنها در شرایط بهتری قرار داشتند.

وی وضعیت کنونی ترافیک جاده‌ها را روان و عادی خواند و افزود: با اندکی صبوری، استراحت کافی و پرهیز از عجله و رانندگی با هوشیاری از این پیامدهای تلخ و ناگوار می‌توان پیشگیری کرد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید