کد خبر: 457828
۰
۰
نسخه چاپی

تماس تلفنی قریب به یک میلیون شهروند هرمزگانی با پلیس ۱۱۰

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سردار علی اکبر جاویدان بیان داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۹۴ هزار شهروند هرمزگانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ استان و شهرستان‌های تابعه تماس تلفنی برقرار که از این تعداد ۵۲۳ هزار و ۴۵۱ مورد یعنی ۲۳ درصد آن عملیاتی و منجر به حضور ماموران در صحنه و ارائه خدمات پلیسی شده و ۲۶۶ هزار مورد از تماس‌ها توسط کارشناسان پلیس منجر به راهنمایی و ارشاد شده و ۲۰۵ هزارو ۳۶ فقره این تماس‌ها نیز غیر قابل رسیدگی بوده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون کاربران سایت مرکز کنترل فرماندهی استان با ۱۸ هزار و ۳۴۵ نفر از شهروندان در خصوص رضایتمندی آنان از عملکرد ماموران با تلفن ۱۱۰ تماس حاصل کرده که با بررسی‌های دقیق صورت گرفته ۹۳ درصد آنان از ارائه خدمات پلیس اعلام رضایت کرده اند.

این مقام ارشدانتظامی استان اظهار داشت: سامانه پیامک ۱۱۰ با شماره تلفن ۱۱۰۷۶ راه اندازی شده از این پس افراد سخت گویش نیز در استان هرمزگان خصوصاً ناشنوایان و کم شنوایان و سایر افرادی که در شرایطی خاص هستند و نمی‌توانند با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس داشته باشند می‌توانند خواسته انتظامی خود را به مرکز تجمیع ۱۱۰ استان هرمزگان از طریق پیامک به شماره ۱۱۰۷۶ ارسال که بلافاصله خبر از طریق سامانه‌های تخصصی به کلانتری و پاسگاه‌ها و پلیس‌های تخصصی ارجاع و به خواسته آنان رسیدگی خواهد شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان با بیان اینکه به صورت میانگین هر یک ساعت ۱۳۵ نفر با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تماس برقرار کرده و ۳۵ تیم اعزام شده اند، خاطرنشان کرد: در خصوص افزایش درصد تماس‌های غیر ضروری از آنجایی که عدم اشغال غیر ضرور تلفن ۱۱۰ پلیس حتی برای لحظاتی کوتاه می‌تواند در جایی دیگر جان انسانی را نجات دهد، از عموم مردم قدرشناس استان خواست تا در این خصوص و نسبت به این مهم فرزندان خود را بیش از پیش ارشاد کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید