کد خبر: 457829
۰
۰
نسخه چاپی

فعالیت ١٢ نوروزگاه عشایری برای ارائه تولیدات عشایر در جنوب کرمان

به گزارش اقتصادآینده نیوز ناصر احمد یوسفی، صبح شنبه چهارم فروردین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور عشایر در این نوروز گاه ها می‌تواند ظرفیت‌های اقتصادی آنها را به جامعه معرفی کند و شبکه تعاونی‌های عشایری از این ظرفیت‌ها درجهت رونق اقتصادی عشایر حمایت خواهد کرد.

وی افزود: طی سال‌های اخیر یکی از مهمترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری ساماندهی وضعیت اقتصادی بر پایه تولید همراه با کار جهادی بوده که منجر به رونق اقتصادی با مشارکت مردم می‌شود.

مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان گفت: نقش مؤثر جامعه عشایری در تولید مواد غذایی صددرصد با مشارکت مردم رقم خورده و می‌تواند الگوی برجسته ای برای سایر بخش‌ها باشد.

احمد یوسفی، با بیان اینکه مشارکت مردمی عشایر در حوزه امنیت غذایی و رونق تولید توانسته اقتصاد مقاومتی را شکل دهد تصریح کرد: کار تولیدی به عنوان اصلی ترین رکن رونق اقتصادی است و نظر به شعار سال جدید همه مسئولان باید تلاش جهادی داشته باشند تا موانع تولید را برطرف نمایند و از ظرفیت‌های مردمی در تحقق شعار سال بهره ببرند.

وی ادامه داد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری از همه مسئولان درخواست داریم در سال جدید نگاه ویژه ای به جامعه عشایری داشته باشند، زیرا عشایر به عنوان یکی از مهمترین عوامل تولید مواد غذایی کشور محسوب می‌شود و قطعاً مشارکت خوبی در رونق تولید دارند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید