کد خبر: 457830
۰
۰
نسخه چاپی

تقویت کار رسانه‌ای در کاهش تصادفات اثرگذار است

به گزارش اقتصادآینده نیوز اسماعیل زارعی‌کوشا، ظهر شنبه در جلسه شورای ترافیک کردستان در سنندج اظهار کرد: خدمات شهرداران در حوزه مدیریت شهری قابل تقدیر است و باید نقاط ضعف نیز رفع شوند.

وی با اشاره به وضعیت تصادفات و تلفات جاده‌ای ناشی از آن در استان افزود: استان، در ۲ سه سال گذشته وضعیت مطلوبی نسبت به سال‌های قبل از آن دارد و از رده‌های آخر تا رده دوم کشور بالا آمد.

زارعی کوشا بر لزوم تشدید نظارت و رفع نقاط حادثه خیز درون و برون شهری تاکید کرد و یادآور شد: این مهم منجر به افزایش امنیت جاده‌ای می‌شود.

وی از همراهی خوب مردم با طرح‌های ترافیکی تقدیر کرد و گفت: کیفیت جاده‌ها و عامل انسانی از عوامل افزایش تصادفات است بنابراین رانندگان نباید به دلیل چند دقیقه زودتر رسیدن جان خود و اطرافیانشان را به خطر بیندازند.

استاندار کردستان تصریح کرد: تقویت کار رسانه‌ای و فرهنگ سازی می‌تواند در کاهش تصادفات اثرگذار باشد.

زارعی‌کوشا همچنین بر تداوم نظارت بر بازار پرداخت و افزود: بنای امسال ما در توزیع میوه شب عید بر این بود که بهترین کیفیت با حداقل نرخ در نظر گرفته شود.

وی اظهار کرد: برخی گزارش‌های خبری در استان، تنها به بحث قیمت پرداخته بود در حالی که کیفیت میوه شب عید در مراکز توزیع بسیار بالاتر از سطح بازار بود.

وی به طولانی بودن تعطیلات عید امسال به دلیل همزمانی با تعطیلات عید فطر گفت: تعطیلات تا ۲۵ فروردین ماه ادامه دارد که باید خدمات و نظارت مستمر همچنان ادامه داشته باشد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید