کد خبر: 457885
۰
۰
نسخه چاپی

بیش از ۲۱۳ هزار مسافر نوروزی وارد سیستان وبلوچستان شدند

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمدهادی طهرانی‌مقدم صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: سیستان و بلوچستان به دلیل داشتن ظرفیت‌های طبیعی، گردشگری و تاریخی متعددی که دارد، در ایام نوروز جزو استان‌هایی است که مقصد سفر بسیاری از مسافران به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: تا دوم فروردین ماه جاری، ۲۱۳ هزار و ۵۹۸ هزار مسافر و گردشگر وارد سیستان و بلوچستان شده اند که از این میزان، ۲۰۶ هزار و ۳۱۶ نفر گردشگر ایرانی و ۷ هزار و ۲۸۲ نفر توریست خارجی بوده اند.

وی اظهار کرد: بر اساس این آمار، تعداد ۱۴ هزار و ۵۴ نفر از طریق فرودگاه‌های استان، سه هزار و ۸۹۹ نفر به صورت ریلی و ۱۹۵ هزار و ۶۴۵ نفر هم از طریق حمل و نقل جاده‌ای وارد سیستان وبلوچستان شده اند.

به گفته طهرانی مقدم، جمع کل بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان در روزهای اخیر، ۲۷۲ هزار و ۴۷۸ نفر بوده که طی روزهای آتی نیز افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: در بخش فروش صنایع دستی نیز با فروش ۸۱۵ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان محصولات و صنایع دستی استان شاهد رشد ۸۲ درصدی فروش این محصولات، نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده ایم که نشان از بهبود کیفیت محصولات و عرضه مناسب به علاقه مندان است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید