کد خبر: 457909
۰
۰
نسخه چاپی

سرعت غیرمجاز اصلی ترین عامل بروز تصادفات در گیلان بوده است

به گزارش اقتصادآینده نیوز جاور صفاری شامگاه شنبه در گفت و گو با بخش خبر صدا و سیمای مرکز گیلان اظهار کرد: با پایان یافتن موج اول سفرهای نوروزی از ظهر امروز شاهد خروج پرحجم و تدریجی هموطنان از استان بودیم.

وی با بیان اینکه بر همین اساس در محدوده پل سراوان تا رودبار و در داخل شهر این شهرستان کمی تراکم داشته و ترافیک پرحجم اما روان است، افزود: در محور انزلی به سمت رشت بار ترافیکی متراکمی داشته ضمن اینکه در محدوده منطقه آزاد نیز همین شرایط حاکم است.

سرهنگ صفاری با اشاره به اینکه در محور رشت به سمت لنگرود محدوده بازکیاگوراب و لیارستان بار ترافیکی نیمه سنگین حاکم است، گفت: در محور ورودی استان در محدوده امامزاده هاشم به سمت پل سراوان بار ترافیکی نیز پر حجم اما روان است.

وی با بیان اینکه در دیگر محورهای ارتباطی استانمان خوشبختانه مشکلی نداریم، ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی و طی ۹ روز ۶۸۱ هزار دستگاه خودرو وارد استان شده به همین دلیل اغلب محورهای استانمان متأثر از این حجم خودرو شلوغ و پر تردد است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه در این ایام ۳ نفر از هموطنانمان در اثر وقوع حوادث رانندگی جان خود را از دست داده‌اند، گفت: سرعت غیرمجاز و غیرمتعارف علت اصلی بروز حوادث رانندگی طی این مدت در جاده‌های استان بوده است.

وی با اشاره به اینکه رانندگان از رفتارهای پرخطر پرهیز کرده و در هنگام خستگی و خواب آلودگی پشت فرمان قرار نگیرند، تصریح کرد: ۴۱ درصد تصادفات ما طی این مدت در بعد از افطار اتفاق افتاده لذا تقاضا دارم در این زمان رانندگان با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید