کد خبر: 458049
۰
۰
نسخه چاپی
از 29 اسفند تا 4 فروردین‌ماه انجام شد؛

ثبت 4261 تماس مردمی با سامانه 137 شهرداری قم

ثبت 4261 تماس مردمی با سامانه 137 شهرداری قم

به اقتصادآینده / سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری به‌عنوان پل ارتباطی بین شهروندان با مجموعه‌های مختلف مدیریت شهری و به‌ویژه شهرداری است.

در ایام نوروز و مناسبت‌ها نیز این سامانه به غیر موضوعات مستمر و قابل‌پیگیری، موضوعات مختلف مربوط به زائران و مسافران مانند اطلاع‌رسانی، اسکان، راهنمای مسیر و.... را نیز پیگیری می‌کند.

از روز 29 اسفندماه تا 4 فروردین‌ماه 1403 تعداد تماس دریافتی این سامانه 4 هزار و 261 بوده است که بیشترین سهم تماس‌های مردمی نوروز مربوط به مانیتورینگ مسیرهای تردد اتوبوس با 202 پیام، آدرس‌دهی 162 پیام، اسکان فرهنگیان با 135 پیام، اطلاع‌رسانی اسکان شهرداری با 107 پیام، انتظار اتوبوس‌ها 100 پیام و... بوده است.

در همین بازه زمانی نیز کمترین تماس‌ها مربوط به کیفیت آسفالت، نظافت پارکینگ، هرس غیرمجاز، نصب چادر غیرمجاز، نصب تابلو با یک پیام دریافتی بوده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید