کد خبر: 458050
۱
۰
نسخه چاپی
مدیر منطقه شش قم مطرح کرد؛

بهره‌برداری از 3 ایستگاه سبز اتوبوس به‌زودی

بهره‌برداری از 3 ایستگاه سبز اتوبوس به‌زودی

به گزارش اقتصادآینده / احمد ترکمن با اشاره اقدامات منطقه شش برای استقبال از بهار و سال جدید اظهار داشت: جهت استقبال و تسهیلات زائرین و مسافران، بوستان‌های نبوت، شهریار و فاطمیه به‌صورت کامل آماده‌سازی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 30 کیلومتر رنگ‌آمیزی جداول، المان‌ها و... انجام شد، ابراز کرد: همزمان با ایام نوروز 500 نیروی پاکبان، باغبان و ستادی منطقه در آماده‌باش کامل بوده و در سطح منطقه به‌صورت شیفت بندی در حال خدمات‌رسانی هستند.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با تأکید بر اینکه 1500 متر نقاشی دیواری و جداره در سطح منطقه انجام شد، اذعان کرد: 8 المان ماه مبارک رمضان و نوروز در سطح منطقه نصب شد.

وی با اشاره به نصب بیش از 300 متر بنر هدایت مسیر در سطح منطقه 6 تصریح کرد: تمامی باغچه‌ها و رفیوژهای سطح منطقه گل گاری و واکاوی فضای سبز آن‌ها انجام شد و همزمان با ایام نوروز فرش گلی در بوستان 17 شهریور اجرایی شد.

ترکمن خاطرنشان کرد: طبق تأکیدات شهردار، آماده‌سازی 3 ایستگاه سبز در سطح منطقه در دستور کار قرار دارد که به‌زودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

وی از هرس و سربرداری تمامی اشجار سطح منطقه همزمان با ایام نوروز خبر داد و گفت: 40 چشمه سرویس بهداشتی برای افزایش خدمات‌رسانی به زائران و مسافران در سطح منطقه آماده و راه‌اندازی شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید