کد خبر: 458052
۱
۰
نسخه چاپی
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم:

آماده‌باش نوروزی 500 آتش‌نشان قمی و 100 دستگاه خودرو آتش‌نشانی

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: در ایام نوروز و ماه رمضان با ۵۰۰ نیروی عملیاتی و ۱۰۰ دستگاه خودرو در صحنه آمادگی کامل و استقرار لازم را در مکان‌هایی ازجمله بوستان‌ها، محل‌های اسکان، هتل‌ها و پارکینگ‌ها داریم.

آماده‌باش نوروزی 500 آتش‌نشان قمی و 100 دستگاه خودرو آتش‌نشانی

به گزارش اقتصاد آینده / علی زندیه با اشاره به فعالیت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم اظهار کرد: در سالی که گذشت اقدامات خوبی در سازمان آتش‌نشانی صورت گرفت و افتتاح بزرگ‌ترین ایستگاه آتش‌نشانی کشور را در قم داشتیم.

وی افزود: این ایستگاه با داشتن ۱۴ آشیانه و زیربنای ۸۰۰۰ مترمربع، ایستگاه مادر یا ایستگاه پشتیبان محسوب می‌شود که با به‌روزترین استانداردهای جهانی در موقعیت حساس بلوار پیامبر اعظم (ص) حدفاصل حرم مطهر و مسجد مقدس جمکران احداث‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم خاطرنشان کرد: احداث سایت آموزشی آتش‌نشانی با مساحت ۲۲ و ۵۰۰ مترمربع یکی از موضوعات مهمی بود که برای آموزش همکاران و همشهریان مورد نیاز است و طراحی و مطالعات آن چهار تا پنج سال به طول انجامید و امسال توانستیم کلنگ زنی و شروع این پروژه را داشته باشیم.

زندیه با اشاره به بودجه این سازمان اضافه کرد: سال گذشته بودجه سازمان آتش‌نشانی ۱۷۰ میلیارد تومان بود که ۲۰ میلیارد آن درآمد خود سازمان بود و ۱۵۰ میلیارد از محل کمک شهرداری تأمین شد.

وی نقش‌آفرینی‌های نیروهای سازمان در موقعیت‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در انتخابات، جشن‌های نیمه شعبان و چهارشنبه‌سوری همیشه آماده‌باش بوده‌ایم و در ایام نوروز و ماه رمضان نیز با ۵۰۰ نیروی عملیاتی و ۱۰۰ دستگاه خودرو در صحنه آمادگی کامل و استقرار لازم را در مکان‌هایی ازجمله بوستان‌ها، محل‌های اسکان، هتل‌ها و پارکینگ‌ها داریم تا ضمن پیشگیری از مشکلات، ایام خوبی را برای زائران، مسافران و شهروندان رقم بزنیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید