برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است

برنامه عملیاتی، محور فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال جاری است

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ملاک و معیار فعالیت در سال جدید براساس برنامه عملیاتی است و در برنامه عملیاتی دانشگاه در حوزه درمان باید تمام شاخص‌ها لحاظ شود.

 

بهمن نقی پور در جلسه بررسی آخرین وضعیت ارائه خدمات در بیمارستان امام رضا (ع) ضمن قدردانی از همت بلند و تلاش بی‌وقفه کلیه پرسنل خدوم کادر درمان بخصوص بیمارستان امام رضا(ع) و تمجید از اقدامات ارزنده‌ای که در بحث خدمت در حوزه سلامت استان انجام شده است، براهمیت خدمت رسانی به مردم در حوزه درمان خصوصا در ایام تعطیلات نوروز تاکید کرد.

 

در ادامه این دیدار دکتر مجتبی محمدزاده، رئیس بیمارستان ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه و معاونین گزارشی از عملکرد مرکز را ارائه و اظهار کرد: در دو سال اخیر با تأکید بر مدیریت بهینه منابع، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفت و با همکاری تمامی واحدهای مرکز نتایج خوبی نیز بدست آمد.

 

گفتنی است، در این نشست در خصوص مشکلات مرکز در حوزه توسعه فضای فیزیکی (توسعه بخش های جدید)، خرید تجهیزات، دارو، مطالبات کارکنان، تامین نیروی انسانی لازم، مدیریت بهینه هزینه‌ها و پرداخت بدهی‌ها و اتمام پروژه های در حال اجرا خصوصا طرح توسعه اورژانس مرکز بحث و تبادل نظر شد و آخرین دستورالعمل‌ها و اقدامات انجام شده در حوزه درمان مورد بررسی و تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید