جهش تولید با همت مدیران اجرایی استان

جهش تولید با همت مدیران اجرایی استان

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : استاندار آذربایجان شرقی با بیان ضرورت پرداخت دقیق و درست و زمینه‌سازی برای تحقق شعار سال با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم»، گفت: جهش تولید با همت مدیران اجرایی شدنی است.

 

 مالک رحمتی  در جلسه شورای اداری استان که پیش از همایش سراسری مدیران کشور با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: جلوه بارز مشارکت مردمی را باید در عرصه تولید و سایر امور ببینیم و مدیران اجرایی باید به این موضوع عمل کنند.

وی افزود: مدیریت ارشد استان نیز در این خصوص پشتیبانی کامل خواهد کرد تا با اتحاد و همدلی برای گره‌گشایی از کار مردم تلاش و اقدام کنیم.

رحمتی خاطرنشان کرد: مسأله اقتصاد اولویت اول کشور است و بنا به تدبیر مقام معظم رهبری یک بار دیگر سال اقتصادی و سال کار و کوشش را پیش رو داریم.

وی ادامه داد: سال‌های گذشته از رونق تولید گذشتیم و اکنون به جهش تولید رسیده‌ایم که با همت مدیران اجرایی، شدنی است و ما هم به عنوان خادم مردم در استان از این موضوع حمایت کامل خواهیم کرد.

رحمتی افزود: دولت به تنهایی به تحقق جهش تولید نمی‌رسد و لازمه آن مشارکت مردمی است و بر این اساس موظف به مردمی‌سازی در مسیر تولید هستیم.

استاندار آذربایجان شرقی با تبریک سال نو و تقارن بهار قرآن با بهار طبیعت، گفت: تقارن سال جدید با رمضان نوید سال خوبی را می‌دهد تا در زندگی فردی به جایگاه بندگی و در بُعد اجتماعی به جایگاه خدمت‌گزاری صادقانه به مردم برسیم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید