باید در شأن شهر تبریز رفتار شود

باید در شأن شهر تبریز رفتار شود

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: باید در شأن شهر تبریز رفتار شود و نباید با آبروی شهر در فضاسازی‌ها بازی کرد.

آیت الله سیدمحمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز  در نخستین جلسه شورای اداری استان در سال 1403 در سالن جمهوری اسلامی با اشاره به پای کار بودن مردم و لزوم بهره مندی از مشارکت مردم در امور، اظهار کرد: معادلات استکبار جهانی در جنگ تحمیلی با حضور مردم به نفع ایران به هم خورد و کشورمان در دفاع مقدس پیروز شد.

  نماینده ولی فقیه در استان در نخستین شورای اداری استان آذربایجان شرقی و قبل از سخنان وبیناری رییس جمهور، افزود: در دوران دفاع مقدس حضور نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، جهاد و بسیج محسوس بود اما آنچه جنگ را به نتیجه رساند حضور مردم بود چون اگر پشتوانه مردمی نبود جنگ با مشکل مواجه می شد.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس با حضور مردم و بسیج مردمی شکست رژیم بعث عراق که با حمایت کشورهای زیادی آغازگر جنگ شده بود فراهم شد.آل‌هاشم ادامه داد: مردم اعم از پیر و جوان و زن و مرد با فداکاری هایشان موفقیت در جنگ را رقم زدند که به تنهایی و در نبود مردم شدنی نبود.

امام جمعه تبریز با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ توسط مقام معظم رهبری، تاکید کرد: "جهش تولید با مشارکت مردم" شدنی است و تحقق بخشیدن بر منویات مقام معظم رهبری با حضور مردم ممکن می شود.

نماینده ولی فقیه در استان همچنین با تاکید بر حرمت ماه مبارک رمضان و رعایت شئون ماه میهمانی خدا، اظهار کرد: فضای شهر تبریز باید فضای معنوی باشد و باید در شأن شهر تبریز رفتار شود و نباید با آبروی شهر در فضاسازی ها بازی کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید