کد خبر: 458273
۱
۰
نسخه چاپی
معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:

آبگرفتگی در بیشتر نقاط اهواز فروکش کرد

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: در حال حاضر آبگرفتگی در بیشتر نقاط شهر فروکش کرده است و تنها در ۱۰ نقطه وجود دارد که طی اقدامات مستمر این مناطق نیز در حال تخلیه آبگرفتگی هستند.

 آبگرفتگی در بیشتر نقاط اهواز فروکش کرد

به گزارش اقتصادآینده / علی شمسی  درخصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی در اهواز اظهار داشت: روز یکشنبه شاهد باران رگباری و سیلابی با حجم حدود 40 میلیمتری در اهواز بودیم که همین مسیله منجر به تجمع آب در مناطق مختلف شهر شد.

وی گفت: با توجه به شدت بارندگی، در برخی نقاط که سطح منازل از سطح خیابان‌ها پایین‌تر بوده، آب وارد تعداد کمی از منازل شد که با تلاش خادمین مردم در شهرداری اهواز این آبگرفتگی نیز مرتفع گردید.

به گفته معاون خدمات شهری شهرداری اهواز، در حال حاضر آبگرفتگی در بیشتر نقاط شهر فروکش کرده است و تنها در 10 نقطه از جمله سپیدار، بلوار شهید هاشمی، شهرک اهواز، شهرک دانشگاه، ملاشیه و پشت دیوار بهشت آباد آبگرفتگی وجود دارد که طی اقدامات مستمر این مناطق نیز در حال تخلیه آبگرفتگی هستند.

شمسی گفت: خیابان ادهم در مرکز شهر اهواز یکی از نقاطی بود که در بارندگی‌های گذشته دچار آبگرفتگی می‌شد ولی با اقدامات انجام شده، در حال حاضر آبگرفتگی آن منطقه نیز کاملا رفع شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز افزود: تلاش بر این است تا بارندگی بعدی که اوج آن ساعت 5 صبح رخ می‌دهد، آبگرفتگی‌ها رفع شود تا بارندگی بعدی به خوبی مدیریت گردد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید