کد خبر: 458377
۰
۰
نسخه چاپی

پذیرش ۶۳هزار نفر روز مسافر اسکان نوروزی فرهنگیان در هرمزگان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، محمد قویدل گفت: تا صبح روز سه شنبه ۷ فروردین ماه ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در مدارس و اماکن متعلق به آموزش وپرورش هرمزگان پذیرش و اسکان داده شده اند.

وی افزود: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم، در روز هفتم فروردین، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

قویدل ادامه داد: مدارس ناحیه یک بندرعباس که روز هفتم فروردین ماه نیز افزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه دو بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرارگرفت.

وی حفظ شان وحرمت مهمانان نوروزی وخصوصا خانواده های فرهنگیان اولویت اول آموزش و پرورش هرمزگان دانست و گفت: تا کنون ۶۲ هزار و ۹۵۹ نفر در قالب ۱۱۵۹۹ خانواده ، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: هرچند با توجه به تراکم جمعیت و مراجعه بیشتر مسافران در ساعات خاصی شاهد ازدحام جمعیت در برخی ستادهای اسکان هستیم اما تاکنون شکایتی خاصی از نحوه خدمات رسانی ستادها نداشته ایم و کیفیت خدمات رسانی تحت شعاع قرار نگرفته است.

این مقام مسوول با اشاره به استقبال سایر اقشار جامعه ، در کنارفرهنگیان از مراکز اقامتی آموزش و پرورش ، افزود: ۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است که تا امروز ۱۱۵۹۹ خانوار پذیرش شده اند.

قویدل در پایان افزود: متقاضیان استفاده از خدمات ستاد اسکان فرهنگیان می‌توانند به دو روش حضوری و اینترنتی با مراجعه به سامانه اینترنتی اسکان فرهنگیان از نشانی ستاد اسکان هر شهرستان اطلاع پیدا کنند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید