کد خبر: 458390
۰
۰
نسخه چاپی

ساحل بوشهر در ایام نوروز فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است

به گزارش اقتصادآینده نیوز آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری سه‌شنبه‌شب در نشست با مسؤولان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بیان کرد: این مجموعه دارای مسؤولیت مهمی در تولید برنامه‌های فرهنگی و انقلابی بر عهده دارد.

وی با اشاره به عملکرد خوب و مطلوب شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جامعه اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر فعالیت‌های مهم و شاخص داشته که نمونه بارز آن برپایی مراسم راهپیمایی است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به اینکه اهداف دشمنان در راهپیمایی ۲۲ بهمن ناکام ماند گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن با شرایطی که دشمن ایجاد کرده بود با حضور حماسی مردم نقش مهمی ایفا کرد.

وی با تاکید بر تقویت تجهیزات و امکانات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: داشتن سیستم‌های قوی پخش صدا و بلندگوهای پیشرفته برای برگزاری مراسم و برنامه‌ها یک ضرورت است.

آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه ساحل بوشهر در ایام نوروز امسال فضای معنوی و قرآنی به خود گرفته است گفت: پیوست رسانه‌ای در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک ضرورت است تا این موارد به نحو احسن منعکس شود.

وی ترویج فرهنگ انقلابی و دینی را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در عرصه ترویج فرهنگ انقلابی و دینی گفت: این نهاد می‌تواند در عرصه مدیریت نوا در ساحل بوشهر نقش‌آفرینی کند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید