کد خبر: 458410
۱
۰
نسخه چاپی
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد خدمات سفر شهر اصفهان خبر داد:

نگاهی متفاوت به اصفهان، نوروز و ماه رمضان در برنامه تلویزیونی«بهار بهار»

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تعامل با صدا و سیمای مرکز اصفهان به منظور معرفی خدمات این ستاد را از اقدامات این کمیته دانست و اظهار کرد: اتفاقات کمتر دیده شده در شهر اصفهان، مردم ناشناخته ای که اتفاقات بزرگی را در شهر رقم زدند و ارائه نظرات و خاطرات پیشکسوتان مدیریت شهری درباره شهر و ارائه فعالیت‌های مربوط به ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از محورهای اصلی برنامه «بهار بهار» است.

نگاهی متفاوت به اصفهان، نوروز و ماه رمضان در برنامه تلویزیونی«بهار بهار»

به گزارش اقتصادآینده / سیدعلی معرک‌نژاد اظهار کرد: از 24 اسفندماه ۱۴۰۲ تا شامگاه ششم فروردین ۶۹۷ هزار و ۵۵۴ نفر مسافر شب‌خواب در شهر اصفهان بر اساس اولویت‌ها اسکان یافته اند.
او با بیان اینکه بیشترین ظرفیت اسکان با ۴۶ هزار و ۱۲۰ نفر در اختیار مدارس آموزش و پرورش و کمترین میزان اسکان با توجه به کاهش دمای هوا به مجموعه باغ فدک اختصاص دارد، افزود: تا شامگاه ششم فروردین مجموعاً ۹۲ هزار و 864 نفر در ورزشگاه‌ها و سایر مراکز اسکان یافته اند.
مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تعامل با صدا و سیمای مرکز اصفهان به منظور معرفی خدمات این ستاد را از اقدامات این کمیته دانست و اظهار کرد: برنامه تلویزیونی «بهار بهار» به بهانه همزمانی بهار طبیعت با بهار قرآن و ماه مبارک رمضان تهیه شده و هر شب از ساعت ۲۱:۰۰ تا حوالی ۲۲:۳۰ از این شبکه پخش می‌شود.
او ادامه داد: اتفاقات کمتر دیده شده در شهر اصفهان، مردم ناشناخته ای که اتفاقات بزرگی را در شهر رقم زدند و ارائه نظرات و خاطرات پیشکسوتان مدیریت شهری درباره شهر و ارائه فعالیت‌های مربوط به ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از محورهای اصلی برنامه «بهار بهار» است.
معرک‌نژاد خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی نیز می‌توانند این برنامه را از طریق تلوبیون مشاهده کرده و در مسابقه‌ای که برای نخستین‌بار در شبکه تلویزیونی اصفهان برگزار و هر شب به تمامی برندگان ۱۰ میلیون تومان هدیه می‌دهد، شرکت کنند.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید