کد خبر: 458411
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر ناژوان شهرداری اصفهان خبر داد:

بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

مدیر ناژوان شهرداری اصفهان از بهره‌برداری پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

بهره‌برداری از پروژه روشنایی ناژوان با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار

به گزارش اقتصادآینده / مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: پروژه روشنایی ناژوان حدفاصل میدان باغبان تا جاده سلامت شماره یک در شامگاه ششم فروردین سال جاری هم‌زمان با شب ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) به بهره‌برداری رسید.
او افزود: این پروژه با اجرای ۴۵۰ متر طول حفاری، کابل‌کشی و نصب ۱۴ عدد فونداسیون و پایه 6 متریِ دوطرفه، ۱۴ پروژکتور ۷۰ وات و 14 ال.ای.دی پروژکتور ۱۰۰ وات، با در نظر گرفتن شرایط بهینه مصرف برق و انرژی، با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
تکریم روزه‌داران در ناژوان با اهدای افطاری ساده
مدیر ناژوان شهرداری اصفهان همچنین از تهیه ۱۰ هزار لقمه افطاری ساده جهت اهدا به روزه‌داران در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: همزمان با برگزاری نماز جماعت مغرب و عشا در نمازخانه‌های عرصه ناژوان و مراکز گردشگری، با بسته‌های افطاری ساده از روزه داران پذیرایی می‌شود.
او از تهیه بیش از ۱۰ هزار لقمه افطاری ساده خبر داد و خاطرنشان کرد: این اقدام به‌منظور ایجاد روحیه تعاون در میان مردم و در راستای رویکرد مدیریت شهری مبنی بر ایجاد محل‌های صرف غذا برای گردشگران و حفظ حرمت ماه مبارک رمضان انجام شده است.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید