به گزارش اقتصادآینده / محمد قاسمی با بیان اینکه مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان در سال جاری از راهنمایان گردشگری متخصص بهره برده تا بتواند به بهترین نحو ممکن پاسخگوی گردشگران باشد، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون حدود 5 هزار تماس در حوزه گردشگری با این مرکز برقرار شده است.
او تلاش برای اسکان مسافران در مراکز سرپوشیده و گرم را از محورهای اصلی کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان دانست و افزود: اولویت نخست راهنمایان مستقر در اداره ارتباطات مردمی برای اسکان گردشگران هتل، مهمانسراها، مدارس آموزش و پرورش، خوابگاههای دانشجویی و کارمندی، منازل استیجاری و باغ فدک است.
دیدگاه