کد خبر: 458420
۱
۰
نسخه چاپی

گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده شهرداری منطقه 6 جهت استقبال از سال جدید

 گزارش عملکرد و اقدامات انجام شده شهرداری منطقه 6 جهت استقبال از سال جدید

به گزارش اقتصادآینده / مدیر منطقه در این خصوص اظهار کرد : در راستای مناسب سازی فضای شهری و آماده شدن برای استقبال از بهار اقدامات گسترده ای به انجام رسید .
شجاعی نژاد در توصیف اقدامات و فعالیت های استقبال از بهار گفت : عملیات پاکسازی ورودیهای سطح حوزه و زمینهای خالی ، انجام سفره های گل آرایی با کاشت متنوع گل ، هرس کاری سطح منطقه به همراه هرس فرم دهی به درختان ، تعمیر و تجهیز کامل سرویس های بهداشت عمومی ، نورپردازی سطح منطقه از جمله بلواز انقلاب ، جاده اهواز خرمشهر ، جمع آوری نخاله های سطح منطقه ، شستشوی جداول و المانهای شهری و علائم ترافیکی در سطح منطقه ، رنگ آمیزی جداول ، نورپردازی پل راهنمایی و رانندگی ، پاکسازی محدوده از حیث پوسترهای انتخاباتی و نصب و برپایی سفره هفت سین در اولویتهای کاری قرار گرفت که در جهت استقبال از سال جدید انجام شد .
مدیر منطقه شش در ادامه به فعالیت های انجام شده توسط واحد فضای سبز منطقه اشاره کرد و گفت : به منظور گسترش چشم اندازهای مناسب ، ایجاد آرامش روانی شهروندان و ایجاد جلوه های طبیعی زیبا در محیط زیست انسان و همچنین جلوگیری از تاثیر نامطلوب آلودگی هوا ، شهرداری منطقه شش اقدامات ارزنده ای در توسعه و حفاظت از فضای سبز انجام داده است که که شامل کاشت نهال خرزهره و ختمی چینی ، شمشاد و شیشه شور در پارک شهید سبحانی ، فلکه توپ ، بلوار قدس ، میدان انقلاب می باشد .
شجاعی نژاد تاکید کرد : کاشتن درختان متناسب با شرایط اقلیمی موجود و توسعه فضای سبز در پارک ها و بوستانها و دیگر عرصه های سبز محیط شهری بسیاری از نیازهای روحی انسان را جبران می کند .
مدیر منطقه شش همچنین از نشاء کاری گلهای فصلی در میدان انقلاب خبر داد و گفت : یکی از مهمترین عوامل رغبت و گرایش به ایجاد فضای سبز در عرصه های شهری ، نیاز ذاتی و فطری است که در نهاد هر انسانی نهفته است و اجرای عملیات نشاء کاری و کاشت گلهای متنوع فصلی در جهت نائل شدن به این هدف از جمله فعالیت های انجام شده می باشد.
وی در این خصوص تصریح کرد: از دیگر اقدامات حوزه خدمات شهری منطقه در زمینه توسعه و تنوع و نگهداری از فضای سبز که در جهت استقبال از سال نو و رفاه شهروندان و مهمانان نوروزی انجام شد ، واکاری 600 مترمربع از چمنهای میدان انقلاب و پارک شهید سبحانی ، 40 متر مربع ایجاد فرش گل و شستشو و پاکسازی درختان فضای سبز در سطح منطقه است .
این مقام مسئول در پایان این گزارش گفت : جمع آوری نخاله های ساختمانی ، لایروبی جوی های روباز ، نصب المانهای نوروزی ، نورپردازی پارکها ، نصب سان لایت های کهکشانی و بسیاری فعالیتهای دیگر ، اقداماتی است که برای داشتن بهاری زیبا و دلپذیر و در شان شهروندان و مهمانان نوروزی توسط این شهرداری انجام شد .

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید