کد خبر: 458504
۰
۰
نسخه چاپی

کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج

به گزارش اقتصادآینده نیوز، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: اخیراً یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه یک شهرستان کرج در خصوص شکایت اداره کل امور مالیاتی استان البرز علیه یکی از شرکت‌های تجاری با موضوع فرار مالیاتی جهت ادامه رسیدگی تخصصی به پلیس امنیت اقتصادی استان واصل شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: در همین راستا مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان البرز در جهت اجرای قانون مالیات‌های مستقیم طی هماهنگی با مرجع قضائی سیستم‌های حسابداری و مالی این شرکت را مورد بررسی دقیق قرار دادند و مشخص شد که این شرکت از سال ۱۳۹۹ تاکنون با استفاده از فاکتورهای صوری اقدام به مراوده با دو شرکت دیگر می کرده است.

سرهنگ نادربیگی مطرح کرد: نهایتاً با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان اداره کل امور مالیاتی البرز مشخص شد این شرکت مرتکب فرار مالیاتی به مبلغ ۲۹۹ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال شده است. در این خصوص سه متهم اصلی دستگیر و پرونده این فرار مالیاتی برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی ارسال شد و اقدامات نهایی در راستای پرداخت مالیات توسط این شرکت در حال انجام است.

جانشین انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: تخلفات مالی شرکت‌های خصوصی و فعالان اقتصادی به صورت دقیق و هوشمندانه توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی رصد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود و پلیس اجازه نخواهد این گونه افراد با اقدامات مجرمانه خود به اقتصاد کشور ضربه بزنند و در زندگی مردم اختلال به وجود آورند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید