کد خبر: 458532
۰
۰
نسخه چاپی

واژگونی در صدر حوادث جاده‌ای خراسان جنوبی 

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمود اکبری شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در طرح نوروزی هلال‌احمر خراسان جنوبی تعداد ۱۰۷ تیم عملیاتی امداد و نجات با فعالیت ۷۶۹ نیرو به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی با اشاره به تجهیزات ناوگان امدادی در این طرح، بیان داشت :۳۰ دستگاه آمبولانس، ۲۷ خودرو نجات، دو خودروی کمک دار سبک، دو دستگاه سواری و یک دستگاه موتور سیکلت در این مدت در خدمت تیم‌های عملیاتی بود.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدامات تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در طرح نوروزی ۱۴۰۳، گفت: در این مدت ۴۰ حادثه پوشش امدادی داده شده که شامل ۳۲ حادثه جاده‌ای، دو حادثه شهری، سه مورد مراجعه حضوری، یک حادثه صنعتی و کارگاهی، یک مورد سیل و آب‌گرفتگی و یک حادثه کوهستان بوده است.

اکبری تصریح کرد: از تعداد ۴۰ مورد حادثه، چهار مورد به صورت حضوری، ۱۰ مورد به صورت تلفنی، شش مورد به صورت بی‌سیمی و ۲۰ مورد از طریق سامانه ۱۱۲ به هلال‌احمر اعلام شده است.

وی ادامه داد: در طرح ملی نوروزی به ۱۳۴ حادثه‌دیده امدادرسانی شده که ۱۲۶ مورد آن مربوط به حوادث جاده‌ای است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امدادرسانی به ۹۱ مصدوم، رهاسازی ۱۰ نفر و اسکان هفت نفر در جمعیت را از دیگر اقدامات این جمعیت تا هفتم فروردین اعلام کرد.

اکبری اذعان داشت: از تعداد ۳۲ حادثه جاده‌ای، ۱۸ مورد واژگونی، ۱۰ مورد تصادف و چهار مورد انحراف و برخورد با مانع بوده است.

وی خاطرنشان کرد: تا این لحظه تعداد حوادث ترافیکی در جاده‌های استان ۵۵ درصد کاهش داشته است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید