کد خبر: 458619
۰
۰
نسخه چاپی

آزادراه قزوین - رشت پر ترددترین محور ورودی گیلان

به گزارش اقتصادآینده نیوز، غلامعلی نیک‌فهم اظهار کرد: از آغاز طرح نوروزی تا ساعت ۲۴ روز گذشته ورود یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله‌ی نقلیه و خروج ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه به استان ثبت شده است.

نیک‌فهم با عنوان اینکه بر اساس آخرین آمار دریافتی از دستگاه‌های تردد شمار منصوبه در راه‌های مواصلاتی استان گیلان، یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۴۶۵ وسیله‌ی نقلیه از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته لغایت ۸ فروردین ۱۴۰۳ وارد استان شده‌اند، افزود: ۹۵۳ هزار و ۳۴۴ وسیله نقلیه نیز از این بازه‌ی زمانی از استان خارج شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۷ درصد کاهش در ورود به استان و ۹ درصد کاهش در خروج از استان را شاهدیم.

وی در ادامه تصریح کرد: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق آزادراه قزوین - رشت با ۴۰۵ هزار و ۴۴۱ وسیله نقلیه و پس از آن نیز از محور رامسر - چابکسر با ۲۳۲ هزار و ۸۵۷ وسیله نقلیه صورت گرفته است.

نیک فهم با اشاره به اینکه بیشترین میزان خروجی از طریق محور چابکسر – رامسر با میزان تردد ۲۲۲ هزار و ۱۷۵ وسیله نقلیه بوده است، ادامه داد: از ابتدای طرح نوروزی متوسط ساعتی تردد در محورهای مواصلاتی استان ۶۷۲ وسیله نقلیه در ساعت بوده که در این ایام بیشترین تردد در روز جمعه سوم فروردین ماه با متوسط ساعتی ۷۷۸ وسیله نقلیه در ساعت به ثبت رسیده است.

مدیرکل راهداری گیلان گفت: از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان تردد در محورهای ارتباطی داخلی استان غیر از محورهای ورودی و خروجی استان مربوط به محور امام زاده هاشم - تقاطع سراوان با متوسط تردد روزانه ۵۶ هزار و ۷۱۶ وسیله نقلیه در روز و پس از آن محور لاهیجان – لنگرود با متوسط تردد روزانه ۴۷ هزار و ۸۱ وسیله نقلیه در روز بوده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید