کد خبر: 404723
۰
PNAZAR
نسخه چاپی

عملیات ایمن‌سازی معابر شهرقدس با نصب تابلوها و علائم ترافیكی جدیداجرایی شد

عملیات ایمن‌سازی معابر شهرقدس با تعویض علائم ترافیکی فرسوده و نصب تابلوها و علائم جدید با هدف افزایش ایمنی و تردد آسان خودروها توسط واحد حمل‌‌ونقل و ترافیک شهرداری قدس اجرایی شده است.

 

به گزارش اقتصاد آینده نیوز اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شورای اسلامی و شهرداری قدس، یکی از اقداماتی که همواره در دستور کار واحد حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قدس قرار دارد، عملیات جانمایی و نصب علائم و تابلوهای ترافیکی در معابر سطح شهر است.

 با توجه به اینکه تابلو‌ها و علائم ترافیکی عمدتا به جهت شرایط جوی و به مرور زمان فرسوده می‌شوند و همچنین در نقاطی که نیازمند نصب علائم ترافیکی است، عملیات جانمایی و نصب تابلوها و علائم ترافیکی اجرایی می‌شود.

این اقدامات به طور مستمر در سطح شهر انجام می‌گیرد، چرا که یکی از مهم‌ترین عوامل برای جلوگیری از تخلفات رانندگی و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، وجود علائم و تابلوهای هشداردهنده در معابر سطح شهر است.

همچنین با توجه به اینکه خرابی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی سبب ایجاد گره‌های ترافیکی می‌شود تمام چراغ‌های راهنمایی سطح شهر مورد بازدید، تعمیر و بازسازی دوره‌‌ای قرار می‌گیرند تا خرابی چراغ‌ها به حداقل برسد.